Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen
Hvornår begyndte jeres guldklumper at sove i juniorseng??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min store dreng var 2,8.. Min yngste der lige er fyldt 3 sover stadig i sin - han elsker sin seng
15 måneder
Vores ældste var 2 da han fik en.
Den mellemste kom i underkøjen af en køjeseng da han var 20 måneder.
Den yngste er ikke så gammel endnu.
Plejer at sige når de begynder at kravle ud over træmmerne er det ved at være tid.
CamillaK1984 skriver: Hej allesammen Hvornår begyndte jeres guldklumper at sove i juniorseng??
Vi har kili sengen fra sebra, hvor man fjerner tremmerne og trækker ud.
Vi fjernede tremmerne her da hun blev 1 år og 8-9 mdr var det nok. Måtte trække den ud til junior størrelse for 1 måned siden.
Hun er lige fyldt 2 år
Min yngste sov første gang i sin junior seng i nat - han fyldte 2 i juni !
Min ældste kom i juniorseng da hun var 1 år og 10 måneder
//Mette
Vi overvejer at skifte fra tremmeseng her i næste måned. Min datter er 2år og 2mndr. Men hun er egentlig ret glad for sin tremmeseng, og har på intet tidspunkt forsøgt at kravle over. Hvis man ikke går ind til hende med det samme når hun vågner, så ligger hun oftest og hyggesnakker og leger med legetøj inde i sengen. Så er egentlig i tvivl om vi skal skifte nu. Noget siger mig det er på tide, men der er ikke egentlig behov..
Kattha skriver: Vi overvejer at skifte fra tremmeseng her i næste måned. Min datter er 2år og 2mndr. Men hun er egentlig ret glad for sin tremmeseng, og har på intet tidspunkt forsøgt at kravle over. Hvis man ikke går ind til hende med det samme når hun vågner, så ligger hun oftest og hyggesnakker og leger med legetøj inde i sengen. Så er egentlig i tvivl om vi skal skifte nu. Noget siger mig det er på tide, men der er ikke egentlig behov..
Jeg har det lidt på samme måde, min dreng blev 2 år i marts. Han har aldrig forsøgt kravle ud.. Syns det er svært!!
Vi gav vores datter nyt værelse da hun blev 3. Der rykkede hun fra tremmeseng til halvhøj seng.
vi havde lidt frygtet hvordan hun ville tage det, men hun synes det var virkeligt sejt med hulen neden under
CamillaK1984 skriver: Jeg har det lidt på samme måde, min dreng blev 2 år i marts. Han har aldrig forsøgt kravle ud.. Syns det er svært!!
Det er svært.. måske er det bare os der har for travlt? Jeg ved det ikke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128