Er det slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.327 visninger
5 svar
1 synes godt om
10. juli 2016

Anonym trådstarter

Imorges kom denne klamme slimklat i mine trusser og det har jeg ikke prøvet før. Jeg er kun 30 uger henne, men kan det være slimproppen? Har i evt billeder af jeres slimprop? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

JLRDP

Anonym skriver:

Imorges kom denne klamme slimklat i mine trusser og det har jeg ikke prøvet før. Jeg er kun 30 uger henne, men kan det være slimproppen? Har i evt billeder af jeres slimprop? 

Jeg kunne godt have brugt en advarsel om at der altså var et billede med i dit opslag! 

Jeg kan ikke sige om det er slimproppen, men hvis det er, så har det ikke den store betydning i forhold til fødslen da den kan gå flere gange 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

Det slog mig bagefter, men ved ikke hvordan man redigerer i opslaget? Undskyld hvis du var ved at kløjs i morgenkaffen  Har ikke hørt at den kan gå flere gange.. 

Anmeld Citér

10. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Den kan sagtens gå flere gange 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Bshizzle

Jeg syntes mere det ligner udflåd man kan ha meget i ens graviditet. 

- Jeg havde det mere i slutningen.. 

Ved begge mine graviditeter, var jeg ik i tvivl om det var slimproppen.. Der var blod imellem. 

Anmeld Citér

10. juli 2016

JLRDP

Anonym skriver:

Det slog mig bagefter, men ved ikke hvordan man redigerer i opslaget? Undskyld hvis du var ved at kløjs i morgenkaffen  Har ikke hørt at den kan gå flere gange.. 

Hehe det går nu nok, jeg var  heldigvis ikke ved at spise eller noget 

Den kan sagtens gå over flere gange og spørger man en jordemoder så har den absolut ingenting at sige i forhold til fødslen da den kan gå lige fra en halv time før man føder til flere uger inden man føder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.