Farlig kørsel - kan jeg gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2016

Anonym trådstarter

Min ekssvigerfamilie er ukronede konger i at modtage fartbøder og klip i kørekortet. 2 af dem har nu mistet kortet pga fart. 

Jeg er bestemt ikke tryg, men de lytter ikke - de mener selv, de har rutinen. Jeg har det rigtig skidt, når min søn er hos sin far, fordi jeg ved, at han/de kører rundt på vejene med 130, hvor man må køre 80 med vores søn bagi. 

Kan jeg gøre noget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Min ekssvigerfamilie er ukronede konger i at modtage fartbøder og klip i kørekortet. 2 af dem har nu mistet kortet pga fart. 

Jeg er bestemt ikke tryg, men de lytter ikke - de mener selv, de har rutinen. Jeg har det rigtig skidt, når min søn er hos sin far, fordi jeg ved, at han/de kører rundt på vejene med 130, hvor man må køre 80 med vores søn bagi. 

Kan jeg gøre noget?

Forstår godt din bekymring. Jeg ville heller ikke bryde mig om det. Men tror desværre ikke at du kan gøre så meget ved det. :-( 

kan jo ikke nægte ham samvær med barnet og kan ikke holde øje med om han fortsat kører hvis du nægter det. 

Anmeld Citér

9. juli 2016

migxher

jeg forstår godt din bekymring, men jeg tror ikke der er så meget at gøre ved det.
Vi har også et par i familien der begge køre langt over grænserne. De kører virkelig med hovedet under armen, også med deres egen søn i bilen. De kommer også altid med den der, jamen jeg har styr på det.
Ja det er meget muligt, men det betyder altså ikke at alle andre bilister rundt om en har lige så godt styr på det, og derfor kan der ske uheld alligevel. Og så er det bare så meget mere fatalt når man køre 180 istedet for 120. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.