Mødre som venter barn nr. 2 i Maj 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Maria.

Jeg er 23 år og gravid med nr. 2. Jeg har i forvejen Magnus som er fra Januar 2007. Synes det kunne være sjovt at komme i kontakt med flere der har et barn i forvejen..

Jeg har termin d. 22 maj - indtil videre.. Og ved endnu ikke om jeg skal føde på Hvidovre eller Herlev - da jeg bor i Rødovre er det mest oplagt at vælge en af dem..

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Kaufie

Jeg har termin 25/5 - og har i forvejen William fra 2. august 2007.

Jeg bor i Nørresundby, så det oplagte valg af fødested hedder Aalborg, som jeg også var fuldt ud tilfreds med første gang.

Mette

Anmeld

29. september 2009

Maria.

Kaufie skriver:

Jeg har termin 25/5 - og har i forvejen William fra 2. august 2007.

Jeg bor i Nørresundby, så det oplagte valg af fødested hedder Aalborg, som jeg også var fuldt ud tilfreds med første gang.

Mette

Hej med dig..

Jeg fødte på Gentofte første gang, men blev overflyttet til Glostrup lige efter Magnus var født, fordi det var gået lidt for langsomt, og han havde slugt lidt fostervand, samt han blev taget med kop, så det var en lidt turbulent tid, og jeg har som sådan ikke lyst til at komme tilbage til nogen af de steder, men bare vælge et nyt sted..

Maria

Anmeld

29. september 2009

LISBETH:-)

Jeg er 32 år og har Amalie fra juli 07 jeg venter nu vores 2. barn med termin 29. maj.

Jeg skal føde ved kejsersnit på Nykøbing F. sygehus- der fødte jeg også første gang dog ikke ved kejsersnit med ved en alm. fødsel.

Lisbeth

Anmeld

3. oktober 2009

brumbasse

Barn nr. 2 kommer nærmest på datoen for barn nr. 1´s 3 års fødselsdag

Har for øvrigt termin sidst i maj +/- det løse

Anmeld

6. oktober 2009

RumlesMor

Må man klemme sig ind her? 

Jeg har en datter fra aug. 2006, og skal have barn nr. 2 i april.
- som jo ligger ganske tæt på maj måned...he he.

Vi bor i Vanløse nu, og jeg skal føde på Hvidovre. Første gang fødte jeg på Gentofte og var egentlig godt tilfreds....men da min fødsels tog laaaang tid, føler jeg at jeg har set alt af Gentoftes personale og indretning, så trænger til forandring.

Anmeld

6. oktober 2009

Maria.

Må man klemme sig ind her? 

Jeg har en datter fra aug. 2006, og skal have barn nr. 2 i april.
- som jo ligger ganske tæt på maj måned...he he.

Vi bor i Vanløse nu, og jeg skal føde på Hvidovre. Første gang fødte jeg på Gentofte og var egentlig godt tilfreds....men da min fødsels tog laaaang tid, føler jeg at jeg har set alt af Gentoftes personale og indretning, så trænger til forandring.

Selvfølgelig må man det..

Så bor vi jo forholdsvis tæt på hinanden.. Bor i den del af Rødovre nær Jyllingevej..

Jeg var egentlig også tilfreds med Gentofte, men fordi det gik som det gik trænger jeg til noget andet nu..

Jeg skal til lægen på tirsdag, hvor vi skal snakke om hospital, og jeg tror jeg har besluttet mig for Hvidovre..

Var forresten oppe på klinikken hvor jeg er blevet behandlet (hormon + ins.) og se den lille for første gang i går. Det var dejligt at se det lille hjerte.. Det hele blev så virkeligt.. Jeg blev tilbudt en scaning mere om 2½ uge, så i kan se lidt mere af den lille..

Maria  7 + 3

Anmeld

6. oktober 2009

RumlesMor

M_Schwartz skriver:

Selvfølgelig må man det..

Så bor vi jo forholdsvis tæt på hinanden.. Bor i den del af Rødovre nær Jyllingevej..

Jeg var egentlig også tilfreds med Gentofte, men fordi det gik som det gik trænger jeg til noget andet nu..

Jeg skal til lægen på tirsdag, hvor vi skal snakke om hospital, og jeg tror jeg har besluttet mig for Hvidovre..

Var forresten oppe på klinikken hvor jeg er blevet behandlet (hormon + ins.) og se den lille for første gang i går. Det var dejligt at se det lille hjerte.. Det hele blev så virkeligt.. Jeg blev tilbudt en scaning mere om 2½ uge, så i kan se lidt mere af den lille..

Maria  7 + 3

Tak tak

Ja - så bor vi faktisk rigtig tæt. Jeg bor på Ålekistevej, i samme ende som Jyllingevej.

Vi valgte Hvidovre fordi det ligger tæt på, og de skulle have forhold til at klare alle slags fødsler, så man ikke pludselig skal flyttes. Jeg har været til scanning på hospitalet 2 gange, og de virker søde - og var gode til at snakke til os begge, så kæresten også blev inddraget.

Nu går jeg spændt og venter på MD-scanning, hvor jeg har tid d. 12 november. Øv - der er lææææææænge til...he he.

Pernille, 13+6.

Anmeld

6. oktober 2009

Maria.

RumlesMor skriver:

Tak tak

Ja - så bor vi faktisk rigtig tæt. Jeg bor på Ålekistevej, i samme ende som Jyllingevej.

Vi valgte Hvidovre fordi det ligger tæt på, og de skulle have forhold til at klare alle slags fødsler, så man ikke pludselig skal flyttes. Jeg har været til scanning på hospitalet 2 gange, og de virker søde - og var gode til at snakke til os begge, så kæresten også blev inddraget.

Nu går jeg spændt og venter på MD-scanning, hvor jeg har tid d. 12 november. Øv - der er lææææææænge til...he he.

Pernille, 13+6.

Nårh ja.. Der kan da kun være 2-3 km i mellem os så..

Ja, Hvidovre er også det der ligger tættest på os.. Vælger derfor det, og så kan man jo heller ikke vide hvor lang tid det tager når det er 2. gang..  Forhåbentlig ikke så lang tid som første gang (18 timer!!!)

MD-Scaning? Hva er det? Sys kun jeg var til NF første gang..? Eller er det så længe siden at jeg ikke kan huske det..

Maria

Anmeld

6. oktober 2009

RumlesMor

M_Schwartz skriver:

Nårh ja.. Der kan da kun være 2-3 km i mellem os så..

Ja, Hvidovre er også det der ligger tættest på os.. Vælger derfor det, og så kan man jo heller ikke vide hvor lang tid det tager når det er 2. gang..  Forhåbentlig ikke så lang tid som første gang (18 timer!!!)

MD-Scaning? Hva er det? Sys kun jeg var til NF første gang..? Eller er det så længe siden at jeg ikke kan huske det..

Maria

Fra jeg vågnede om natten med den første ve til prinsessen var ude gik der 33 timer. Så jeg håber så sandelig det går lidt hurtigere denne gang! Ha ha.

MD-scanning er misdannelses-scanningen som ligger omkring uge 18-20, hvor man samtidig har mulighed for at kunne se kønnet på barnet...

Glæder mig til at høre om vores datter får en lillebror (som hun ønsker) eller en lillesøster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.