Nogen der har lavet en quiet book?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
10 svar
9 synes godt om
7. juli 2016

AogA

Ja som overskriften siger; er der nogen herinde der har lavet sådan en quiet book til jeres børn? Ville så gerne lave en til mine børn, men synes det er svært at komme igang, da jeg desværre ikke er den kreative type  

Hvis der er nogen herinde der har lavet sådan en, kunne jeg så være så heldig, at i ville dele billeder af den? Og fortælle hvilke materialer i har brugt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2016

Kindfed

Hvad er det for noget? 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Mortilah

Ja, kan du beskrive bogen? Jeg aner heller ikke hvad en quiet book er? 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Miti's mama

Min mor lavede en til os da vi var børn, og hun er ved at lave en til alle børnebørnene. Hun bruger primært Pinterest som inspiration og opskrifter. Der kan man finde rigtig meget og kan klart anbefales!

Anmeld Citér

8. juli 2016

AogA

En quiet book er en slags aktivitet bog til børn. Prøv at søge på pinterest, Google og youtube på quiet book, der er massere af eksempler på folk der har lavet dem 

Anmeld Citér

8. juli 2016

AogA

Tatarata skriver:

Min mor lavede en til os da vi var børn, og hun er ved at lave en til alle børnebørnene. Hun bruger primært Pinterest som inspiration og opskrifter. Der kan man finde rigtig meget og kan klart anbefales!

Ja har godt kigget på pinterest, ville bare høre om jeg også kunne søge noget inspiration her  Altså hvilke aktiviteter i sådan en bog der har været en succes og hvilke der ikke har, og hvilke materialer folk har brugt osv. 

Men kan godt se at der ikke er så meget erfaring med det herinde, så må selv begive mig ud i det 

Anmeld Citér

8. juli 2016

serinasmor

Jeg har ikke selv lavet en -  men jeg havde en da jeg selv var barn lavet til mig...  

Jeg kan huske at der var en pige man kunne flette hår på (silkebånd)  hun havde en kam og et spejl i en lomme på siden og sløjfe i håret 

Der var en side med Noahs ark - båden havde lommer og vinduer - og var en lomme i sig selv..  Den havde 3 sæt dyr og 1 Noah  som man kunne putte i lommerne...  

Der var en side med den blødeste kanin -  med noget pels og blød hale... Og sløjfe om halsen 

En side med 2 sko -  den ene med snører den anden med lynlås 

Det var umiddelbart hvad jeg kan huske    

Hov forresten  -  mindes at det var lavet i noget blødt filt agtigt stof og stofrester - tror jeg ville lave den mest i stofrester hvis det var mig der skulle lave den  

Anmeld Citér

8. juli 2016

AogA

serinasmor skriver:

Jeg har ikke selv lavet en -  men jeg havde en da jeg selv var barn lavet til mig...  

Jeg kan huske at der var en pige man kunne flette hår på (silkebånd)  hun havde en kam og et spejl i en lomme på siden og sløjfe i håret 

Der var en side med Noahs ark - båden havde lommer og vinduer - og var en lomme i sig selv..  Den havde 3 sæt dyr og 1 Noah  som man kunne putte i lommerne...  

Der var en side med den blødeste kanin -  med noget pels og blød hale... Og sløjfe om halsen 

En side med 2 sko -  den ene med snører den anden med lynlås 

Det var umiddelbart hvad jeg kan huske    

Hov forresten  -  mindes at det var lavet i noget blødt filt agtigt stof og stofrester - tror jeg ville lave den mest i stofrester hvis det var mig der skulle lave den  

Tak for svar, det var nogle gode idéer

Anmeld Citér

8. juli 2016

serinasmor

AogA skriver:

Tak for svar, det var nogle gode idéer

Du kan også  lave en side med bikube som lomme og blomster med knapper og bier med knaphul

Og træ med æbler  med trykknapper  og en kurv som lommer ... 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Miti's mama

AogA skriver:

Ja har godt kigget på pinterest, ville bare høre om jeg også kunne søge noget inspiration her  Altså hvilke aktiviteter i sådan en bog der har været en succes og hvilke der ikke har, og hvilke materialer folk har brugt osv. 

Men kan godt se at der ikke er så meget erfaring med det herinde, så må selv begive mig ud i det 

Filt er for mig det nemmeste at arbejde i og få et flot resultat med. Det er nemt at skifte ud, og så er det holbart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.