Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er super glad for kjoler med smock ved brystet. De sidder tæt over brystet, men samtidig nem at hive ned
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
serinasmor skriver: Hej allesammen Jeg håber at I kan hjælpe mig lidt Jeg skal giftes i slutningen af juli og jeg har intet at tage på! Jeg kunne godt bbrug jeres hjælp til at finde en kjole som er ammevenlig og helst hvid.. Jeg vil gerne have en lang / semilang enkel kjole. Det er et havebryllup og ikke et prinsesse bryllup Det er kun 5 uger siden jeg fødte så den skal ikke sidde stramt på maven.. Jeg er kun 162 høj så maxi kjole dur sjældent - og derudover er mælkekartonerne en str 75H Jeg vil tro jeg er en str m men måske en l tog ret meget på og har ikke tabt mig og når det ikke til slutningen af måneden Ladies show me your magic
Hej allesammen
Jeg håber at I kan hjælpe mig lidt
Jeg skal giftes i slutningen af juli og jeg har intet at tage på!
Jeg kunne godt bbrug jeres hjælp til at finde en kjole som er ammevenlig og helst hvid..
Jeg vil gerne have en lang / semilang enkel kjole.
Det er et havebryllup og ikke et prinsesse bryllup
Det er kun 5 uger siden jeg fødte så den skal ikke sidde stramt på maven..
Jeg er kun 162 høj så maxi kjole dur sjældent - og derudover er mælkekartonerne en str 75H
Jeg vil tro jeg er en str m men måske en l tog ret meget på og har ikke tabt mig og når det ikke til slutningen af måneden
Ladies show me your magic
Hvad med en slå om kjole? De er også gode til formerne. ☺
Leneur skriver: Hvad med en slå om kjole? De er også gode til formerne. ☺
Det er ee super god ide - jeg kan bare ikke lige finde nogen hvide nogen steder
Asos har en del ammekjoler.. Dog ingen i hvid, men måske noget af det kan bruges alligevel? Har bare søgt på nursing dress.
http://m.asos.com/search/nursing-dress?q=nursing+dress&pgeSize=50&SearchSuggestUsed=true
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128