D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Min datter på 2 år har blefri om dagen i 2 mdr og om natten i 1 mdr. Men nu er hun begyndt at tisse i bukserne konstant og hele tiden! Bare i dag har hun tisset i bukserne 4 gange og i går både tissede og sked hun i bukserne. Normalt er hun ellers rigtig god til at sige til når hun skal tisse, men det er som om hun har "glemt" det. Hun har lige været en uge hjemme hos sin far, og kom hjem med ble på og en ildrød tissekone, fordi far overhovedet ikke havde tørret hende mellem skamlæberne (fortalte han selv). Jeg har så smurt med inotyol og givet pinex da hun skreg af smerte hver gang hun tissede, og blev helt bange for toilettet. Tissekonen ser fin ud nu, og hun er ikke længere bange for at sidde på toilettet.
Men hun tisser alle vegne fuldstændig som hvis hun havde ble på! Hun har tisset i sofaen, på gulvet i stuen, i køkkenet og i sengen. Det er simpelthen så frustrende når nu hun i virkeligheden godt kan finde ud af det der med at sige til og mærke efter.
Nå men jeg ville lige høre jer om I har nogle råd til hvordan jeg skal gribe det her an? Skal jeg give hende ble på igen og "starte forfra" med pottetræning, eller blive ved med at give hende underbukser på og så evt være mere obs på at få hende på toilettet?
Anmeld
Citér