Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2016

Diosa85

Tobias har altid været meget glad for mad. Alt mad faktisk. Men indenfor de sidste 2 uger spiser han stort set ikke noget.

han får havererede om morgenen lavet på 1/2 del gryn, 1/2 del mælk og 1/2 vand. Det spiser han ikke op som han plejer. 

Frokost får han bondebrød med smøreost, leverpostej, torskerogn osv. Har altid spist et halv stykke. Nu spiser han ikke engang det kvarte. 

Aftensmad plejer han at spise en stor portion. Gerne 2 kartofler en stor gulerod og 2 frikadeller (f.eks) men nu tager han 4-5 skefulde også kan jeg ikk få mere i ham. 

Frugt vil han gerne have og MME vil han også gerne have. 

Begynder at blive lidt urolig for om der kan være noget galt.

Han er ved at få en tand i overmunden (den ved siden af fortænderne) ved ikk om det kan have noget med det at gøre?

hvad siger i? Skal jeg kontakte lægen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

alenemor42

Det er helt normalt de ikke spiser meget i perioder, især når de er ved at få tænder. Børn er gode til at regulere det selv. Så med mindre drejer han begynder at tabe sig ville jeg tage det roligt. Appetitten skal nok vende tilbage når tanden er kommet frem

Anmeld Citér

6. juli 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Synes også det lyder meget normalt. Vi har også sådan en periode her. Min datter plejer ellers spise ret meget. Men pt. Gider hun ikke rigtigt spise. 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Diosa85

alenemor42 skriver:

Det er helt normalt de ikke spiser meget i perioder, især når de er ved at få tænder. Børn er gode til at regulere det selv. Så med mindre drejer han begynder at tabe sig ville jeg tage det roligt. Appetitten skal nok vende tilbage når tanden er kommet frem

Okay. Tak for svar. Så er jeg mere rolig. 

han har tabt sig lidt den sidste uge. Men han har også været feber ramt siden fredag og er snot forkølet 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Diosa85

Saphiira skriver:

Synes også det lyder meget normalt. Vi har også sådan en periode her. Min datter plejer ellers spise ret meget. Men pt. Gider hun ikke rigtigt spise. 

Det er godt at høre. Man bliver så bekymret når han plejer at spise så meget. 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Diosa85 skriver:

Det er godt at høre. Man bliver så bekymret når han plejer at spise så meget. 

Kender det godt. På et tidpunkt ville min datter heller ikke spise aftensmad, så fik jeg at vide, at hun spiste som (undskyld mit sprog) svin i dp, så jeg tror, de regulerer selv  

Anmeld Citér

6. juli 2016

Diosa85

Saphiira skriver:

Kender det godt. På et tidpunkt ville min datter heller ikke spise aftensmad, så fik jeg at vide, at hun spiste som (undskyld mit sprog) svin i dp, så jeg tror, de regulerer selv  

Hvis han så bare gjorde det. Men han har været hjemme de sidste dage pga feber.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.