Vivienne skriver:
Jeg synes jeg hører ofte mødre fortælle, at deres læger siger at det er meget normalt. På den anden side har jeg også talt med læger, som mener at det skal tages mere seriøst og bør meldes.
Det virker som om mange læger helst vil undgå at melde det... Eller er det bare mig?!?!?
Jeg tror måske du har ret. Det virker til at de fleste læger helst vil undgå alt hvad der kan undgås, ikke kun mht det her. Og vil man gerne have noget gjort, så skal man i gang med at kæmpe med dem.. Min stedfar var den eneste læge der udviste noget bekymring omkring knuden. Han mente, at det ikke burde ske, men at det dog sker i sjældne tilfælde. Han var dog samtidig sikker på, at det ville gå væk og er ret ufarligt. Så det er altså ikke noget lægerne og sundhedsstyrelsen ikke er udmærket klar over. Tror måske de ikke synes det er vigtigt nok, når nu det kun rammer en lille andel af de vaccinerede.. Jeg har ikke mødt læger der mente det skulle meldes, men hvis du har, og din lille søn har store gener af det, så kunne du måske insistere på det bliver meldt?
Anmeld
Citér