38+0 tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2016

eliemmada

Smukke babyer du har skabt, og flot fødselsvægt på dem begge, trist du var mat i starten :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2016

Muhmi

Mullemus86 skriver:

38+0 tvillinger (2.gangs)

Undskylder lige på forhånd.. Men jeg kunne simpelthen ikke lade være med at udbryde "Shit mand"  da jeg scrollede ned, var ikke helt forberedt ordentligt tror jeg heheh Intet ondt i det men wow for en stor smuk mavse, det ser virkelig ud til at tynge vildt nedad

Håber alt går som det skal og at de bare popper ud som mandler

Anmeld Citér

20. august 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Mullemus86 skriver:

Hov! Har helt glemt jer herinde og får åbenbart ikke længere notifikationer på tråden

jeg blev sat i gang D. 6/7 og fødte 7/7. 

Gabriel kom kl. 7.43. Han vejede 3570g. og var 51cm.

Samuel kom kl. 8.23. Han vejede 3500g. og var 50cm.

fødslen gik rigtig fint, desværre fik jeg en blødning da mine moderkager endelig slap, så rundede lige OP for at få styr på den. Mistede 2,5l. blod, så var lidt mat i betrækket efterfølgende.. 

stort tillykke med dem hvor ser de søde ud og sikke en flot vægt.. øv at du skulle forbi op - håber du hurtigt var på benene... er simpelthen lige nødt til at spørge om huden på den maven har/kan trække sig sammen til hvad det er normalt efter at du har rent rundt med så stor en flot mave?

Anmeld Citér

20. august 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mullemus86 skriver:

Hov! Har helt glemt jer herinde og får åbenbart ikke længere notifikationer på tråden

fødslen gik rigtig fint, desværre fik jeg en blødning da mine moderkager endelig slap, så rundede lige OP for at få styr på den. Mistede 2,5l. blod, så var lidt mat i betrækket efterfølgende.. 

Stort tillykke med dem!! 

Flot fødselsvægt håber at I alle har det godt

Anmeld Citér

20. august 2016

Mo9ca

Muhmi skriver:

Undskylder lige på forhånd.. Men jeg kunne simpelthen ikke lade være med at udbryde "Shit mand"  da jeg scrollede ned, var ikke helt forberedt ordentligt tror jeg heheh Intet ondt i det men wow for en stor smuk mavse, det ser virkelig ud til at tynge vildt nedad

Håber alt går som det skal og at de bare popper ud som mandler

Hvis du fortsætter med at scrolle ned, ser du resultatet af den smukke mave.

Mvh. M

Anmeld Citér

20. august 2016

Aristocats

Hvor er de bare fine. Stort tillykke med dine søde tvillinger 

Anmeld Citér

20. august 2016

Mo9ca

Mullemus86 skriver:

Nårh, stort tillykke med dem. Hvor ser de bare alt for kære ud de to guldklumper.

Og sikke en flot vægt for tvillinger at være. Vidste I hvad det ville blive?

Hvad siger storebror til dem?

Sikke en blødning at få. Det lyder voldsomt at miste 2.5 ltr. på så kort tid.

Mvh. M

Anmeld Citér

20. august 2016

Mullemus86

Mulllesmor skriver:

stort tillykke med dem hvor ser de søde ud og sikke en flot vægt.. øv at du skulle forbi op - håber du hurtigt var på benene... er simpelthen lige nødt til at spørge om huden på den maven har/kan trække sig sammen til hvad det er normalt efter at du har rent rundt med så stor en flot mave?

Mange tak

Huden er noget medtaget og regner ikke med at den trækker sig helt sammen, desværre.. 

Anmeld Citér

21. august 2016

Mullemus86

Mo9ca skriver:

Nårh, stort tillykke med dem. Hvor ser de bare alt for kære ud de to guldklumper.

Og sikke en flot vægt for tvillinger at være. Vidste I hvad det ville blive?

Hvad siger storebror til dem?

Sikke en blødning at få. Det lyder voldsomt at miste 2.5 ltr. på så kort tid.

Mvh. M

Mange tak

ja, jeg vidste godt at det var to store drenge 

storebror er meget glad og stolt, men synes også det er lidt irriterende når de græder 

Anmeld Citér

21. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvor er de dejlige! Stort tillykke med dine drenge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.