Nogen der har været på Mallorca?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.898 visninger
12 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2016

Loa

Som har noget de vil anbefale at man bør se/opleve? 

Eller er det "bare" en ren afslapnings ø, hvor man ligger ved poolen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

Marts<3

Der er meget at se på Mallorca. 

Palma er en flot og fed by... 

Hvor på øen skal i bo? Har i bil? Ved hotellerne er det meget charter og lidt ucharmerende. Men man skal blot kører 20-30 min for at se de smukkeste steder og strande... Sòller og Vallemossa er SÅ smukke steder...

Anmeld Citér

6. juli 2016

MissTas

Loa skriver:

Alcudia by er ret charmerende med en masse gamle gader, lækre restauranter ned til vandet mm.  

Anmeld Citér

6. juli 2016

Benjamins'mor

Jeg har ikke selv været der, men min lillebror fik en rejse dertil i konfirmationsgave, så kan fortælle om hvad de så. 

De så bymuren i det gamle alcudia, Sun alcudia center, kørte en tur med veterantoget palma-sóller og katedralen La Seo.

Anmeld Citér

6. juli 2016

Malene76

Loa skriver:

Jeg har varmt anbefalede at tage veteran togbanen til Port de Soller. Det er så smuk og hyggelig en tur. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Loa

Marts<3 skriver:

Der er meget at se på Mallorca. 

Palma er en flot og fed by... 

Hvor på øen skal i bo? Har i bil? Ved hotellerne er det meget charter og lidt ucharmerende. Men man skal blot kører 20-30 min for at se de smukkeste steder og strande... Sòller og Vallemossa er SÅ smukke steder...

Det hedder Cala d'or der hvor vi skal bo, men regner med at leje bil en dag, hvis der var noget spændende/interessant at se

Anmeld Citér

6. juli 2016

Loa

Malene76 skriver:

Jeg har varmt anbefalede at tage veteran togbanen til Port de Soller. Det er så smuk og hyggelig en tur. 

Kh. Malene 

Uh det lyder spændende. Hvad går det ud på? (Dumt spørgsmål måske )

Anmeld Citér

6. juli 2016

Malene76

Loa skriver:

Uh det lyder spændende. Hvad går det ud på? (Dumt spørgsmål måske )

Jeg kan desværre ikke huske hvorfra den kører, men kan finde ud af det hvis det er. 

Det er en køretur i et gammel trætog med åbne vinduer hvor du bl.a. kører gennem port de soller ned til havnen. Der hænger citroner og appelsiner helt tæt på vognen når du kører igennem landskabet. Det er super hyggeligt og havnebyen er flot. 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Loa

Malene76 skriver:

Jeg kan desværre ikke huske hvorfra den kører, men kan finde ud af det hvis det er. 

Det er en køretur i et gammel trætog med åbne vinduer hvor du bl.a. kører gennem port de soller ned til havnen. Der hænger citroner og appelsiner helt tæt på vognen når du kører igennem landskabet. Det er super hyggeligt og havnebyen er flot. 

Årh det lyder virkelig hyggeligt. 

Du må meget gerne finde ud af hvor fra den kører eller evt hvad den hedder så jeg kan Google mig frem til lidt omkring det

Anmeld Citér

6. juli 2016

Marts<3

Loa skriver:

Årh det lyder virkelig hyggeligt. 

Du må meget gerne finde ud af hvor fra den kører eller evt hvad den hedder så jeg kan Google mig frem til lidt omkring det

Det kører fra Soller til Port de Soller��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.