Regnslag til Emmaljunga klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juli 2016

FrkSkruk

Vi har anskaffet os en Emmaljunga Super Nitro klapvogn og nu er spørgsmålet bare hvilket regnslag vi skal have fat i 

Jeg er ret i tvivl om hvad vi skal købe og tænkte jeg ville høre jer kloge kvinder ad  Hvilket klapvogns-regnslag synes I er bedst?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

sommerfuglen82

Vi har et Trille regnslag til vores emmaljunga og det sidder super godt på  det er dog en emmaljunga edge duo combi 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Benjamins'mor

Jeg kan ikke huske hvad modellen vi havde hed, men vi havde et trille regnslag til den. 

Anmeld Citér

5. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
FrkSkruk skriver:

Vi har anskaffet os en Emmaljunga Super Nitro klapvogn og nu er spørgsmålet bare hvilket regnslag vi skal have fat i 

Jeg er ret i tvivl om hvad vi skal købe og tænkte jeg ville høre jer kloge kvinder ad  Hvilket klapvogns-regnslag synes I er bedst?

Jeg har også en super nitro, og er egentlig fint tilfreds med det regnslag der fulgte med. Der er selvfølgelig en lidt stor åbning i det, men det synes jeg lidt er en fordel. - Min datter gider i hvert fald ikke at der bliver lukket for hendes udsyn når hun sidder i klapvognen, og ender altid med at sidde med armene uden for rengslaget uanset hvad.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.