Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Smilet:) skriver:
Hej jeg er lidt nysgerrig omkring provokerende og spontane aborter
hvor længe går der før man får sin menstruation efter en provokeret og en spontan abort? Eller er det man bløder ved de ting en slags menstruation?
Hvor længe gik der før i blev gravide igen?
Står i den situation at jeg muligvis står med et vindæg har en fornemmelse af min krop er igang med at udstøde det selv nu for har blødt siden lørdags men var til skanning i mandags grundet blødningerne men hade ingen smerter og de sagde der ingen tegn var på at jeg var ved at få en spontan abort, de sagde heller intet om et vindæg men jeg har virkelig en fornemmelse af det er et vindæg efter som jeg har haft 2 skanninger hvor man kun har ku se fostersækken, men skal til en skanning her på torsdag hvor jeg forhåbenligt får noget af vide så jeg ved hvad jeg skal forholde mig til, men som sagt begyndte jeg at bløde i lørdags og mandag aften begyndte jeg at få smerter i maven/underlivet og bløder mere og mere for hverdag der går så tror lidt der er en spontan abort igang, men vis der ikk er en spontan abort igang ber jeg dem om en udskrabning så jeg kan komme ovenpå igen med menstruation og en cyklus igen 
men som sagt hvor længe går der før man får menstruation vis det ikk er en slags menstruation man har og hvor længe gik der før i blev gravide igen?
Hej
Jeg var gennem en spontan abort midt i december. Jeg fik først min menstruation 9 uger efter. Dvs. I februar.
Min cyklus har endnu ikke været stabil og svinget mellem 15-50 dage.
Så jeg er nok ikke det bedste eksempel. Men sådan kan det altså også være

Anmeld
Citér