Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
965 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. juli 2016

MichelleB

Hej piger! 

Min kæreste og jeg er ved at undersøge barnevogne på nettet. Sikke en jungle!  

Vi går meget op i kvalitet og at barnevognen er i sikkerhedsgruppe A og er kemifri. Jeg har læst forskellige tests, og valget står nu lidt mellem Emmaljunga Big Star Supreme, Brio Sense og Trille X-treme. Da Emmaljunga er meget dyr, hælder jeg måske mest til Trille, hvor man får meget for pengene og en god kvalitet, efter hvad jeg kan forstå. 

Hvad er jeres erfaringer med Trille X-treme, eller Trillemærket generelt?

Er det alle pengene værd at give det mere for en Emmaljunga eller en Brio, eller er en Trille ganske fin? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

Soonmom

Vi har en trille,  han sover i,  i haven,  den er udmærket især ti bare at sove i,  som er det den er købt til (købt brugt) 

Hvis den skulle have været til gå ture/udflugter osv.  Skulle den have været med punkterfrie hjul og skulle have haft en lomme foran (til mobil,  sut osv)  savner også udluftning på den,  så det ville jeg klart gå efter. 

Vi har en Brio kombivogn til gå ture og udflugter,  med punkterfrie hjul,  lille og let og  let at slå sammen,  den har rum i siderne,  savner stadig et rum foran udenpå barnevognen og den har udluftning,  den er vi super glade for (den er også købt brugt)  og den virker umiddelbart mere holdbar og som om den holder sig pæn længere tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.