Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hautecouture skriver: Halløj! Vi har lige været til NF scanning - alt så perfekt ud og vi fik meget lave risikovurderinger. Så alt godt so far :-) Så er næste spørgsmål jo, hvilket køn vores lille vidunder har - jeg overvejer MEGET at tilkøbe en kønsscanning her om et par uger, når de kan se det - men det kunne da være sjovt at høre nogle gæt; så skyd løs: er baby en dreng eller en pige? Jeg selv har INGEN anelse
Halløj! Vi har lige været til NF scanning - alt så perfekt ud og vi fik meget lave risikovurderinger. Så alt godt so far :-) Så er næste spørgsmål jo, hvilket køn vores lille vidunder har - jeg overvejer MEGET at tilkøbe en kønsscanning her om et par uger, når de kan se det - men det kunne da være sjovt at høre nogle gæt; så skyd løs: er baby en dreng eller en pige?
Jeg selv har INGEN anelse
Gætter også dreng
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gætter pige
Holder nu også på dreng...
Hilsen en radiograf som har haft ultralydundervisning som en del af uddannelsen
Hvor sjovt Er der nogle grunde til, at I siger dreng/pige eller er det rendyrket gæt? - og nej, jeg har stadig ingen fornemmelse .. Så mærkeligt
Har to billeder mere - de er bare ikke helt så gode synes jeg - men I kan lige få dem
hautecouture skriver: Har to billeder mere - de er bare ikke helt så gode synes jeg - men I kan lige få dem
Jeg tror på en lillebror
Gætter pige pga. Den høje pande, den runde hage og hvor der opstår streger ved kønnet, synes jeg de er vandrette.
6-5 i bud til "lillesøster holdet", så det er tæt Har fået tid til kønsscanning næste lørdag (16. juli) - bliver spændende at se hvad det ender med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128