Lille pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.351 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg havde i går sex med en fyr, som jeg har datet i et par måneder, og hold da op for en skuffelse det var! Hans pik er meget lille (max. 10 cm.) Jeg fik absolut intet ud af det! 

Hvad er jeres erfaringer med små pikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde i går sex med en fyr, som jeg har datet i et par måneder, og hold da op for en skuffelse det var! Hans pik er meget lille (max. 10 cm.) Jeg fik absolut intet ud af det! 

Man lærer ham at slikke 

ej, har selv været deR... Kunne dog godt mærke noget - men lille var den, og i guder hvor trængte jeg af og til til at blive gennemkneppet, men forholdet sluttede nu af andre årsager   

Anmeld

4. juli 2016

Anonym

Jeg fandt også sådan en fyr engang..

han var virkelig sød! Men det var bare ikke nok. 

I'm sorry! Men der manglede altså noget   vi prøvede alle mulige stillinger og alternativt, men det var ikke nok.

Mistede interessen fordi jeg slet ikke følte mig tilfredsstillet, og det er er enormt følsomt emne at tage op med fyren. Så det var ligesom bare dét..

Anmeld

4. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var sammen med en efter en bytur for nogen tid siden. Hans pik var også kun 10-11 cm, tilgengæld var den meget tyk så fik rigeligt ud af det alligevel. Derudover var han en fantastisk kysser og han kunne bruge fingrene rigtig godt. 

Vi skal ses igen. En lille pik kan ikke holde mig tilbage for det hvis bare teknikken er i orden. 

Anmeld

5. juli 2016

Anonym

Vil give en af de andre ret.... Hvis bare teknikken er iorden.....

har haft noget kørende med en de sidste 5,5 år og hans er ikke særlig stor.... Men perfekt til analelege og han er fantastisk med fingre og tunge 

Anmeld

5. juli 2016

charthys

Jeg har altså fravalgt at ses med en fyr igen pga størrelsen på hans udstyr. 

Når man er lige ved at komme til at spørge, MENS han er inde og igang, - Hvaaa, hvornår holder du op med at bruge fingeren og kommer videre!?!

.... Ja så... :-P 

Anmeld

9. juli 2016

Moderator

Profilbillede for Moderator

Slettet 

Anmeld

9. juli 2016

Lisbeth1985

Uber skriver:

Jeg har ingen erfaring med små p.... Men det at have en stor p.. er ikke altid en fordel. Selvfølgelig er der altid kvinder der vil prøve en stor en, men tit finder de ud af det ikke lige var det de havde forestillet sig. Og dem der foretrækker store, er tit ikke værd at samle på. Jeg skal nu ikke beklage mig over mine 24 cm 

Nogen kvinder der vil lege i aften?

Meget upassende indlæg,som nu er anmeldt til staf!

Anmeld

9. juli 2016

Lisbeth1985

Uber skriver:

Jeg har ingen erfaring med små p.... Men det at have en stor p.. er ikke altid en fordel. Selvfølgelig er der altid kvinder der vil prøve en stor en, men tit finder de ud af det ikke lige var det de havde forestillet sig. Og dem der foretrækker store, er tit ikke værd at samle på. Jeg skal nu ikke beklage mig over mine 24 cm 

Nogen kvinder der vil lege i aften?

Meget upassende indlæg,som nu er anmeldt til staf!

Anmeld

6. september 2018

bendy

faldt lige over den her tråd. Jeg har selv haft mange problemer med at finde en pige fordi jeg har en Micro pik.

Mange piger griner bare når de ser den det er vildt ydmygende

Jeg vil sige at hvis min var 10 cm vil jeg være en glad fyr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.