Udslæt over hele kroppen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.674 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2016

Berggreen9

Hej 

Håber der er nogle af jer her inde som kan hjælpe mig. 

Min søn på 17 måneder har fået udslæt over hele kroppen. De begyndte med små røde prikker på mave og ben men nu har det bredt sig til hele kroppen. Det er værst på overarme kinder og ben. I starten kunne jeg ikke mærke dem men det kunne jeg her til morgen. (Det startede i fredags) 

Lægen siger det ikke er skoldkopper men han ved faktisk ikke hvad det er og sagde jeg skulle se tiden an. 

Min søn er ikke påvirket at de røde prikker han spiser, drikker og leger som han plejer og han har ikke feber. 

Hvad kan det være??? Er der nogen som har set det før og ved hvad det evt er??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

A.n.onym.

Berggreen9 skriver:

Hej 

Min søn på 17 måneder har fået udslæt over hele kroppen. De begyndte med små røde prikker på mave og ben men nu har det bredt sig til hele kroppen. Det er værst på overarme kinder og ben. I starten kunne jeg ikke mærke dem men det kunne jeg her til morgen. (Det startede i fredags) 

Lægen siger det ikke er skoldkopper men han ved faktisk ikke hvad det er og sagde jeg skulle se tiden an. 

Min søn er ikke påvirket at de røde prikker han spiser, drikker og leger som han plejer og han har ikke feber. 

Det ligner min søns varmeknopper - de er helt uskadelige - men ville da lige høre min læge hvis det var mig 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Berggreen9

Har været ved lægen og han mener heller ikke det er det 

Anmeld Citér

4. juli 2016

GUSO

Virus udslæt?? Har han lige eller er forkølet eller har haft feber?? 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Diosa85

Berggreen9 skriver:

Hej 

Det ligner dengang jeg havde mæslinger som barn. 

Men hvis lægen har kigget er det nok ikk det. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Berggreen9

Nej han har ikke haft feber. Det er noget tid siden han var forkølet sidst. 

Min læge viste ikke helt hvad han skulle gøre han kunne ikke finde ud af hvad det er for noget. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Berggreen9 skriver:

Hej 

Jeg fik lige set dine billeder... det ligner til forveksling det min datter havde...

Vi gik til børnelægen og fik en recept på Mildison Lipid creme - den kan også købes i håndkøb på apoteket... vi smurte hende to gange i døgnet i en lille måneds tid til det forsvandt, og nu smører vi kun hvis det dukker op igen...

Anmeld Citér

7. juli 2016

Berggreen9

Ms.Sunshine skriver:

Jeg fik lige set dine billeder... det ligner til forveksling det min datter havde...

Vi gik til børnelægen og fik en recept på Mildison Lipid creme - den kan også købes i håndkøb på apoteket... vi smurte hende to gange i døgnet i en lille måneds tid til det forsvandt, og nu smører vi kun hvis det dukker op igen...

Men ved du hvad det er og hvorfor det kommer?

jeg har smurt han ind i Decubal creme og det har hjulpet  

Anmeld Citér

7. juli 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Berggreen9 skriver:

Men ved du hvad det er og hvorfor det kommer?

jeg har smurt han ind i Decubal creme og det har hjulpet  

børnelægen sagde at det var en form for børneeksem, og at hun vil vokse fra det...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.