Mad til fødselsdags fest???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
11 svar
11 synes godt om
4. juli 2016

LLT.

hej damer

på fredag skal jeg holde fødselsdags fest for en flok venner, de er inviteret til kl 18 til spisning men er helt ærlig på bar bund hvad de skal have at spise. Vi bliver 12 stks.

1: det skal være meget lidt tidskrævende

2: til en overkommelig pris så vi snakker ikke flere tusind kroner

3: gerne ok sundt.

på forhånd tak for hjælpen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
LLT. skriver:

hej damer

på fredag skal jeg holde fødselsdags fest for en flok venner, de er inviteret til kl 18 til spisning men er helt ærlig på bar bund hvad de skal have at spise. Vi bliver 12 stks.

Vi har lige holdt halvrund fødselsdag og var godt nok 25. 

Men det skulle også være overkommeligt for os, da vi havde en travl uge. Vi havde kogt en lækker skinke og glaseret den og stegt en god portion frikadeller. Udover det lavede vi en lækker kartoffelsalat, broccolisalat og bagte nogle flutes. 

Til dessert havde jeg lavet islagkager med daimstykker i og jordbær på toppen

Anmeld Citér

4. juli 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Babyklar87 skriver:

Vi har lige holdt halvrund fødselsdag og var godt nok 25. 

Men det skulle også være overkommeligt for os, da vi havde en travl uge. Vi havde kogt en lækker skinke og glaseret den og stegt en god portion frikadeller. Udover det lavede vi en lækker kartoffelsalat, broccolisalat og bagte nogle flutes. 

Til dessert havde jeg lavet islagkager med daimstykker i og jordbær på toppen

Ok, havde ikke lige set at det skulle være sundt. Synes nu egentlig heller ikke at det var vildt usundt, det vi fik, men hvis det skal være mere fedtfattigt skal du nok over i noget kylling i stedet for. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

baby_drømme

Hvad med: 

- Pastasalat m. evt. kylling, feta, ærter og majs som er vendt i fraiche med krydderier.

- Kyllingfrikadeller el. almindelige frikadeller 

- Broccolisalat

- Kold hjemmelavet kartoffelsalat 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Bshizzle

Pitabrød 

Det er så dejligt nemt (evt sætte alle skåle på et bord ved siden af, så det blir ta selv bord - det med at ha det på bordet hvor i spiser blir hurtigt rodet, da man hele tiden skal be om den ene og den anden skål). 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Babilooo

Ristaffel

Anmeld Citér

4. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min søster havde fødselsdag i går, og hun havde lavet en kæmpe potion chili concane, med ris, melonsalat, nacho, gurgamole og cremfrise. 

Mega lækkert og der ka man jo også overveje tortilla eller taco til. Vh stine

Anmeld Citér

4. juli 2016

LLT.

Tusind tak for jeres forslag, der var vist et par forslag men kan altid bruge flere ����

Anmeld Citér

4. juli 2016

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Jeg ville lave en saltindbagt oksemørbrad, det er nemt og tager ingen tid. Det er så lækkert et stykke kød. Dertil 2 slags salater og en kold kartoffelsalat med nye kartofler, ikke en med ymer/creme fraiche, men fx med ruccola, cherrytomater, rødløg, friske asparges og balsamico ��

Anmeld Citér

4. juli 2016

God-mor

LLT. skriver:

hej damer

Tærter med et par gode salater til

Tapas 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.