Autostol 0-18 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2016

Ønskerbaby15

Hej !

er der nogle der har erfaring med autostole fra 0-18 kg? Jeg tænker, man kan jo ikke snuppe baby ud af bilen mens han/hun sidder i autostolen stadig vel? Fx ved indkøb? 

Hvordan har i løst det inden baby kan sidde selv?

mvh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2016

SofiaMik

Hej !

er der nogle der har erfaring med autostole fra 0-18 kg? Jeg tænker, man kan jo ikke snuppe baby ud af bilen mens han/hun sidder i autostolen stadig vel? Fx ved indkøb? 

Hvordan har i løst det inden baby kan sidde selv?

mvh

Det kan du med den her som har min varmeste anbefaling  http://www.autostol.dk/model/akta-graco-duologic-2/

Anmeld Citér

3. juli 2016

Ønskerbaby15

Tak for svar nogle der har andre erfaringer ?

Anmeld Citér

3. juli 2016

ninibadini

Det anbefales at bruge en babystol (gr. 0) så længe som muligt, da det er mest sikkert. Når baby er vokset ud af denne, anbefales det stadig at han/hun sidder bagudvendt så længe som muligt, og her kan du så bruge stolen 0-18 kg. Og så er det også nemmere, som du er inde på, at tage stolen ind og ud, fx ved indkøb. Det bliver selvfølgelig noget dyrere at købe flere stole frem for én til mange grupper, men for mig er sikkerhed det vigtigste

Anmeld Citér

5. juli 2016

Karinabk

Jeg tog simpelthen babystolen og satte den i indkøbsvognen, det er blandt andet rart hvis de sover, så sov min søn bare videre. Vores babystol var fra 0-13 kg og har lige investeret i en ny autostol som går fra 9-18 kg Den er til fremadrettet brug, ved godt man gerne vil have børnene vendt bagud, men denne her er kåret til den bedste i test over alle årene, så den er jeg ganske tilfreds med. Har skrevet en lille artikel om det med autostole og regler på min blog karinakoch.dk/autostol-regler/ der kan du evt finde nogle oplysninger.

Begge de gange jeg har købt autostol, har jeg knyttet mig til den tyske test side Adac.

Håber det kunne være til en smule hjælp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.