Gele Royal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.496 visninger
11 svar
6 synes godt om
2. juli 2016

Lulu32

søger erfaring med gele royal. 

Overvejer om det er et forsøg værd ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2016

Sommerblomst21

Lulu32 skriver:

Herhjemme havde vi forsøgt projekt baby i 7 måneder og i 8 cyklus prøvede jeg gele royal og blev gravid i samme cyklus  så jeg synes helt sikkert det er forsøget værd! 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Lulu32

Sommerblomst21 skriver:

Herhjemme havde vi forsøgt projekt baby i 7 måneder og i 8 cyklus prøvede jeg gele royal og blev gravid i samme cyklus  så jeg synes helt sikkert det er forsøget værd! 

Fedt �� 

Og mange gange tillykke ����

Anmeld Citér

3. juli 2016

drabo

Profilbillede for drabo

Jeg har også kun prøvet det i en cyklus, og der blev jeg gravid. Men det er jo altid svært at sige om det var det som gjorde udslaget. Men kunne mærke midt underliv mere end jeg plejede (men igen om det var ren indbilding ved jeg ikke). På den anden side, så skader det sikkert ikke at tage det - så køb en pakke og prøv det - det kan være due r heldig.

Anmeld Citér

3. juli 2016

Spirrevip

Er der en der vil linke til det? 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Lulu32

Spirrevip skriver:

Er der en der vil linke til det? 

http://www.helseriet.dk/shop/bidro-ren-gele-196p.html

Værsgo :-)

Anmeld Citér

3. juli 2016

Lulu32

drabo skriver:

Jeg har også kun prøvet det i en cyklus, og der blev jeg gravid. Men det er jo altid svært at sige om det var det som gjorde udslaget. Men kunne mærke midt underliv mere end jeg plejede (men igen om det var ren indbilding ved jeg ikke). På den anden side, så skader det sikkert ikke at tage det - så køb en pakke og prøv det - det kan være due r heldig.

Ja, det skal da klart prøves.

Jeg skal "bare" lige ha afsluttet denne "graviditet". 

Hcg stiger, dog meget langsomt og min livmoder er tom. Så jeg skal nok igennem en medicinsk abort eller udskrabning. 

Men derefter skal gele Royal da prøves 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Bønnespire

Har læst at der er en "kur" med Gele Royal som mange har brugt; 

3 piller i 10 dage, derefter 2 piller i 10 dage og så 1 pille hver dag indtil opnået graviditet, man skal dog stoppe efter 6 måneder da det så ikke vil have en effekt. Man skal starte på dem på ens første mensdag og din kæreste kan også tage dem da de styrker sædkvaliteten

Starter selv op på dem næste cyklus. 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Lulu32

Bønnespire skriver:

Har læst at der er en "kur" med Gele Royal som mange har brugt; 

3 piller i 10 dage, derefter 2 piller i 10 dage og så 1 pille hver dag indtil opnået graviditet, man skal dog stoppe efter 6 måneder da det så ikke vil have en effekt. Man skal starte på dem på ens første mensdag og din kæreste kan også tage dem da de styrker sædkvaliteten

Starter selv op på dem næste cyklus. 

Det vil jeg også prøve 

Når jeg engang får menstruation igen 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Mitlivsommooor

Lulu32 skriver:

Efter p-pille stop udeblev min menstruation ca. 1 år og efterfølgende var min cyklus meget urelgmæssig. Jeg begynde derfor på gelé Royal (de billige fra Matas) De hjalp mig til at få en stabil cyklus og da vi startede projekt baby op, var den der i første forsøg. 

Så kan helt klart anbefale dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.