37+0 tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2016

God-mor

Mullemus86 skriver:

tvillinger (2.gangs) 

Hvor er det vildt  Du er meget smuk. !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2016

L-Mortil3

Hold da maule!!!! Hvor bærer du dem godt! Og så langt du er gået også! Fedt!!!!!

alt held og lykke med fødslen, som da kan komme hvert øjeblik fra nu af! 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Mullemus86

Mulllesmor skriver:

Tilslutter mig de andre, du bærer det vildt flot men eet må også være hårdt. Hvor store regner de med at bebserne er ved fødslen?

Tak

har ikke fået en "fremtidsprognose", men 35+0 blev de begge scannet til at veje 3 kg.. 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Mullemus86

Mo9ca skriver:

Tror du at du kan føde selv? Er det ikke kun ved tveæggede at man kan det da de har hver deres moderkage? Hvor store har jordemoderen estimeret dem til at være nu?

Mvh. Monica

Som udgangspunkt kan alle børn vel fødes naturligt, hvis de vender rigtig og der ikke er nogle komplikationer.. 

mine deler intet og tv1 ligger med hovedet fast i mit bækken, så det er da planen at føde selv 

mine jordemødre har ikke givet vægtskøn, da de ikke kan finde ud af det 

men scanning 35+0 skønnede dem til 3 kg hver.. 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Bb2015

Hold da helt op! Sikke en stor mave  du bærer den vildt flot, men jeg blev reelt chokeret da jeg så den - vidste slet ikke den kunne blive så stor!  Haha! Held og lykke med fødslen 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Mo9ca

Mullemus86 skriver:

Som udgangspunkt kan alle børn vel fødes naturligt, hvis de vender rigtig og der ikke er nogle komplikationer.. 

mine deler intet og tv1 ligger med hovedet fast i mit bækken, så det er da planen at føde selv 

mine jordemødre har ikke givet vægtskøn, da de ikke kan finde ud af det 

men scanning 35+0 skønnede dem til 3 kg hver.. 

Wow, tænk hvis du kan få lov til at føde selv. Det må være den ultimative vildeste oplevelse at føde to lige efter hinanden. 

Jeg håber dit ønske går i opfyldelse og at dig og de to små får en god fødsel. Pøj, pøj med det.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

3. juli 2016

hautecouture

Hold da helt kæft  - sikke en kæmpe mave! Men det er sagt på den mest positive og kærlige måde, for du bærer den SÅ flot - men wow .. Groede slet ikke maven kunne blive så stor  Glæder mig vildt til at høre om din forestående fødsel 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Diosa85

Mullemus86 skriver:

tvillinger (2.gangs) 

Så smuk. Har fulgt dig hver uge og maven bliver jo smukkere og smukkere. 

Vildt hvad ens krop kan klare. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

B&J

Du er virkelig smuk med smuk på Wow altså 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Jems

Wow en mave 

den bære du så smukt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.