Fødselsdepression hos både mor og far ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2016

Anonym trådstarter

Er der nogle herinde der har oplevet at både mor og far har haft en fødselsdepression på en gang ? Som kan fortælle lidt om det ? 

Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg har udviklet en fødselsdepression da jeg kan genkende alle symptomer osv jeg kan læse om på nettet 

jeg spurgte manden i dag om han havde mulighed for at komme hjem på barsel hvis jeg blev sygemeldt da jeg ikke magter det selv lige nu 

hans svar hertil var at han selv overvejer en sygemelding da han mistænker at han også har en fødselsdepression 

hvad gør vi nu ??  Er bange for at kontakte Sp og læge i frygt for at vi får fjernet både vores store barn og baby når vi begge er i den situation 

er der nogle der har oplevet lignende ? Som kan fortælle mig hvordan vi skal bære os ad ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Er der nogle herinde der har oplevet at både mor og far har haft en fødselsdepression på en gang ? Som kan fortælle lidt om det ? 

Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg har udviklet en fødselsdepression da jeg kan genkende alle symptomer osv jeg kan læse om på nettet 

jeg spurgte manden i dag om han havde mulighed for at komme hjem på barsel hvis jeg blev sygemeldt da jeg ikke magter det selv lige nu 

hans svar hertil var at han selv overvejer en sygemelding da han mistænker at han også har en fødselsdepression 

hvad gør vi nu ??  Er bange for at kontakte Sp og læge i frygt for at vi får fjernet både vores store barn og baby når vi begge er i den situation 

er der nogle der har oplevet lignende ? Som kan fortælle mig hvordan vi skal bære os ad ? 

Har ikke været i situationen men kontakt din sp  så i har mulighed for at få noget hjælp...  Her i vores kommune  er det muligt at få hjælp fra rødekors  til alt fra at gå en tur med barnevognen til at få vasket tøj eller taget opvasken g hvad man nu har behov for -  hvis altså sp kan se behovet for det er dem der formidler kontakt 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Newsence

Det værste du kan gøre er at skjule det.. Det er 100 gange bedre at være åben omkring det og så bede om hjælp.. Det vil også give jeres børn de bedste betingelser.. 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Smusen

Profilbillede for Smusen

Her gik vi begge to ned med fødselsdepression. Det eneste, der hjælper, er at snakke om det og få hjælp. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.