Hej skønne mennesker!
Jeg har brug for at få lettet et par tanker, og høre, om jeg bare overreagere ? Min situation er sådan, at jeg er gravid (7+6) og jeg er 20 år, læser til lærer og har faste timer som vikar. Jeg valgte at få fertilitetsbehandling, da jeg ved at jeg ikke kan leve i et forhold, og jeg har altid ønsker mig at få børn under uddannelse og så anede det mig, at fertiliteten ikke var i top (har PCOS) nu er mit problem den kære familie, min storesøster på 25 år, er blevet sur på mig, fordi jeg får børn før hende - desuden har hun mistænkt mig for, at jeg har sørger for at være gravid til hendes bryllup. (Hun skal giftes D. 9. Juli) jeg har flere gange forklarer hende, at jeg har planlagt graviditet i over et år, længe inde de fortalte at de var forlovet. Hun er nu så vred, at hver gang vi er sammen taler hun ned til mig (kalder mig en snob, hun synes ikke jeg moden nok og hun tror tilmed at jeg bliver en dårlig mor) hun har epilepsi, så hun er kraftigt socialt hæmmet, hun tvang sin kæreste til at de skal giftes.
Hun har valgt ikke at tale med min far, mine forældre blev desværre skilt - og siden skilsmisse har hun spredt rygter om, at min far er pædofil ! Hvilket han overhovedet ikke er! Det kan jeg garantere for ! Så hun har slået hånden af ham.
Jeg står lidt med to tanker, jeg har på den måde lyst til at holde mig gode venner med hele familien, men på den anden side føler jeg at det bedste må være at smide min mors side væk. Har altid haft et stærkt bånd til min far og hans side af familien. Min mor er desværre ikke verdens bedste, det var normalt at hun slog mig og min storesøster over ligegyldige ting (som at værelset ikke var ryddeligt nok) hun truede mig med at blive sendt på børnehjem og mit kælenavn som barn var ofte; møgunge. Ved ikke hvad egentligt burde gøre, for der er forskel på hvad der er bedst for mig, og bedst for mit barn . Håber I har nogle råd, eller en mening
- Mette og bebse 
Anmeld
Citér