Var det snyd at Martin vandt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. april 2008

Mathilde

Martin blev båret på hænder og fødder i gennem hele konkurrencen.
Og måske besluttede man allerede for måneder siden, at han skulle vinde.

The ’X Factor’ Files: Det svirrer med mystik og bortforklaringer i DR’s seersucces8(

Tja, læs artiklen og bedøm selv...

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article99 2351.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

Pia.

Tja, det er jo ikke til at sige... Men sådan tror jeg faktisk tit det er med den slags programmer - tror faktisk ikke vores sms'er eller telefon opkald har så meget at sige... Det samme tænker jeg lidt om MGP... hmmm.. der er det også altid en bestemt der vinder eller går videre, man kan næsten peje dem ud fra start af, og så er det fuldstændig lige gyldig hvordan de synger... - det er sikkert fusk og humbuk det hele *GG* KNUS fra Pia.(H)

Anmeld

8. april 2008

H+S Skjolgborg.

samme tanke her... tro ikke vi ser har meget af sige eller gør i hvem der vinder om det er x-factor eller mgp osv...

Anmeld

8. april 2008

Villa

Muligvis. Jeg var til at starte med selv mest vild med Laura. Men men men... Skal man så se det ud fra at det er Martin og Laura der er finalisterne, og derfor også 2 konkurrenter. Så... Synger Laura rigtig godt... - Men hun er ikke endvidere særlig køn. Selvom der ikke er noget galt i at hun ser ud som hun gør, så ville flertallet nok foretrække at se en lækker, sexet babe i stedet for. - Men hun er ikke en som er særlig uniqe. Ment på den måde at hørte man hende synge i et kor med 30 piger, ville hun nok ikke skille sig særlig meget ud stemmemæssigt. - Men nok ikke lige den forandring de fleste går og drømmer om indenfor musik verdenen. - Hun er ikke lige den yngste udgave, som har et helt liv at skabe en stor karriere i. Havde Laura så været 16 - 20 år. Havde Laura så lignet en engel, eller en sexet baby. Havde hun så vundet? NEJ!!! Simpelt hen fordi hun ikke er noget særligt, eller noget "nyt" når det gælder stemme eller musik. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hvad så med Martin? Han er ung (hvilket om vi vil eller ej, helt automatisk gir' ham et mega stort plus) Han har hele livet foran sig. Han er nemmere at forme. Ment på den måde at han ikke har en masse dårlige indgroede vaner, som jo som regel kommer med alderen. Osv. Han har charme. Og ikke bare almindelig charme, men en meget ekstrem Jysk charme som kan smelte mange hjerter (L) Han har en uniqe stemme, hvilket gir' ham et forspring da Danmark helt klart trænger til forandring. Trænger til noget nyt. Noget der ikke er set før, eller hørt før. Noget inspirerende osv. Han rammer et meget bredere puplikum, end Laura nogensinde ville kunne komme til. Netop fordi han er så ung og charmerende. En aldersspredning der går lige fra piger og drenge helt ned i børnehave alderen, til bedstemor Oda og Oldefar Karl som også synes at den unge mand nu er meget charmerende. Måske kan Laura godt gå ind i samme alders spredning, men hun kan ikke på samme måde som Martin fange opmærksomheden fra ligeså mange mennesker som han kan. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min vurdering, og min mening bare. Snyd eller ej, så ville det have endt ud sådan alligevelle ;) Knus Villa

Anmeld

8. april 2008

MorCamilla

Om det var snyd eller ej, det vil jeg helst ikke kloge i.. Men Martin var den bedste (synes jeg) så hvis det var snyd at han vandt, så er jeg ikke den eneste der synes at han var den bedst... :D

Anmeld

8. april 2008

Balderson

Det skulle virkelig ikke undre mig at der var snyd med i spillet fra DR's side.. Hvis der kommet et show mere fra DR, så er det ikke det jeg vil vælger at se en fredag.. Personligt var jeg ikke vild med Martin og jeg tror han bliver en døgnflue ligesom Jon dengang.. Der så vi jo at Jon vandt, men sjovt nok så var det Julie som blev nummer 2 der virkelig fik gang i karrieren og solgt cd'er.. Mvh

Anmeld

8. april 2008

SaNiNa

ja tror da helt sikkert at de skjulet et eller andet.

ellser ville der jo ikke være noget problem med at vise afstemnings resultater...

derfor jeg har boytoket (staves) dr syntes osse vi betaler for mig for ingen ting...

Anmeld

8. april 2008

Balderson

Hørt Sanne

Det er ikke fordi DR er blevet bedre med tiden, så kunne jeg nok forstå at vi skulle betale for den skide licens, men de bliver bare dårligere og dårligere...

Mvh

Anmeld

8. april 2008

Pia.

I kan sige meget om DR men der er da ingen som dem der kan sende gode Serier...
Krønikken,
Rejseholdet,
Sommer
Album,
Matador,
huset på Christianshavn,
Strisser på Samsø,
Og en gange strømer

Ja og der er med sikkerhed nogen jeg har glemt....

Elsker også Serier....

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.