bliver I mere rørte over ting med børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Ansemusen

Jeg sidder lige og ser et program på DR1 omkring hvordan man sælger børn i Kina for at få penge. Andre kidnapper børnene. Man følger bl.a. et par, hvis lille søn er blevet kidnappet. Moren sad bare og græd og de var begge dybt ulykkelige og har ledt i 7 måneder. Puh ha altså, får det SÅ dårligt over sådan noget! Har jeg altid fået, men har en idé om at det er blevet endnu værre nu efter at jeg selv skal være mor! Jeg kan slet ikke klare sådan noget! Var også ved at dø over QTV med de unge mødre der fik tvangsfjernet deres børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

dorthemus

Jeg har altid haft et følsomt hjerte når det gælder børn...men det er klart blevet "værre".
I sidste uge havde jeg en lidt følsom gruppesamtale med en række forældrepar og én af mødrene begyndte at græde fordi hun er så bekymret for sin lille dreng...jeg sad bare og KÆMPEDE med tårene og førte en indre dundertale med mig selv om, at nu skulle jeg tage mig sammen og være professionel
Og jeg går også bevidst uden om børnemishandlingssager på nettet og i tv...kan bare ikke klare det lige nu

Anmeld

29. september 2009

Kaufie

Jeg synes det var slemt da jeg var gravid første gang - men denne gang - aaarhmen altså - ikke nok med at man som forældre bare bliver mere påvirket af den slags, så er det altså bare endnu værre at være forældre OG gravid.....

Mette Tudeprinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.