Mødregruppe hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Ansemusen

Nu bliver jeg helt nervøs.. Jeg har valgt at føde på Herlev og har derfor ligeledes valgt at gå til jordemoder derude, da de så kan svare på flere spørgsmål omkring hvordan fødslen kommer til at foregå på netop det hospital. Nu er det så jeg bliver bange for, at jeg så også skal gå i mødregruppe i Herlev  Ikke at der er noget galt med Herlev. Men da vi bor på Frederiksberg, vil der jo være meget mere naturligt at gå her og være tæt på dem som jeg forhåbentlig lærer rigtig godt at kende og får lyst til at ses med bagefter. Hvis jeg skal gå samme sted, som jeg går til jordemoder, må jeg hellere skifte tilbage til frederiksberg, som jeg faktisk først havde valgt. Sikke noget rod! Jeg kan godt gå hen og blive dyr i administrationsomkostninger *griner*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Nu bliver jeg helt nervøs.. Jeg har valgt at føde på Herlev og har derfor ligeledes valgt at gå til jordemoder derude, da de så kan svare på flere spørgsmål omkring hvordan fødslen kommer til at foregå på netop det hospital. Nu er det så jeg bliver bange for, at jeg så også skal gå i mødregruppe i Herlev  Ikke at der er noget galt med Herlev. Men da vi bor på Frederiksberg, vil der jo være meget mere naturligt at gå her og være tæt på dem som jeg forhåbentlig lærer rigtig godt at kende og får lyst til at ses med bagefter. Hvis jeg skal gå samme sted, som jeg går til jordemoder, må jeg hellere skifte tilbage til frederiksberg, som jeg faktisk først havde valgt. Sikke noget rod! Jeg kan godt gå hen og blive dyr i administrationsomkostninger *griner*

Vi kan da bare starte vores egen mødregruppe...jeg bor også på Frederiksberg
Hvorfor har du valgt Herlev? Jeg håber selv på Riget. Har haft en MEGET dårlig oplevelse på Frederiksberg Hospital så der vil jeg ikke føde

Knus
Dorthe

Anmeld

28. september 2009

Ansemusen

Hehe ja, tænkte det samme  Jeg har valgt Herlev fordi jeg har hørt rigtig meget godt om det. Manden kan få lov at overnatte flere nætter, de har et patienthotel hvis man har styr på amning og alt er forløbet normalt, og så er man sikret enestue i næsten alle tilfælde. Samtidig er de ikke så strikse med besøgstider. Ja så rigtig mange ting vi lægger stor vægt på! Frederiksbergs fødeafdeling lukker i øvrigt snart, så det er slet ike en mulighed. Lidt mærkeligt at tænke på, da jeg selv er født der..

Hvorfor har du ønsket Riget? Håber du på at møde lille Mary?

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

Ja okay det lyder da rigtig godt  
Jamen jeg er født på Riget...hehe  Men jeg har slet ikke undersøgt de forskellige muligheder...har dog tænkt på hvad jeg skal gøre den dag/nat vandet går og jeg er alene...

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

Er Mary gravid igen??

Anmeld

28. september 2009

Ansemusen

Har du ikke en god veninde der kan køre dig? Eller en der kan møde dig på hospitalet hvis du bliver hentet i en abulance eller kan tage en taxa? For du skal da ikke gennemgå det hele alene, skal du?

Anmeld

28. september 2009

Ansemusen

Er Mary gravid igen??

Nej nej, lille Mary fra Tv-serien Riget, hende der boede i elevatorskakten

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Har du ikke en god veninde der kan køre dig? Eller en der kan møde dig på hospitalet hvis du bliver hentet i en abulance eller kan tage en taxa? For du skal da ikke gennemgå det hele alene, skal du?

Nej heldigvis har jeg veninder...og skal også have én med ind til fødslen
Men igen, jeg kan jo ikke bede folk/veninder om at flytte ind i 14 dage...hvid nu junior ikke gider komme ud og lege  Så kommer nok til, at være lidt alene...indtil jeg kan få stampet én op...hihi

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Nej nej, lille Mary fra Tv-serien Riget, hende der boede i elevatorskakten

Ejjj puha det må du ikke sige... Nu vil jeg ikke føde på Riget alligevel

Anmeld

28. september 2009

Ansemusen

Uuups undskyld!!!  Hihi! Kan trøste dig med at Fru Drusse fik manet hende over 'på den anden side' *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.