Tatovering og psoriasis - Erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.147 visninger
8 svar
5 synes godt om
28. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja jeg går og planlægger at få lavet en lille tatovering (eller 2 faktisk), men ved ikke hvor smart det er, da jeg har psoriasis... Det er en meget mild form jeg har, med bitte små udbrud. Men Det har været værst når jeg har streptokobber ved halsbetændelse, men da jeg har fået fjernet mandlerne er det jo umiddelbart ikke en risiko længere.. 

Nå men det jeg vil er egentlig bare at høre om der evt er andre der har erfaringer med det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

loubri

Jeg har psoriasis og 3 tusser. Mild psoriasis 

Jeg har ikke oplevet at det er blevet værre efter. Og fik min sidste for 5 år siden. 

Mine tusser sidder steder hvor jeg ikke har oplevet udbrud. Så det synes jeg måske var en god idé for dig også at gøre 

Go for it! 

Anmeld Citér

28. juni 2016

MamaGulloev

loubri skriver:

Jeg har psoriasis og 3 tusser. Mild psoriasis 

Jeg har ikke oplevet at det er blevet værre efter. Og fik min sidste for 5 år siden. 

Mine tusser sidder steder hvor jeg ikke har oplevet udbrud. Så det synes jeg måske var en god idé for dig også at gøre 

Go for it! 

Jamen det lyder jo perfekt!

- Jeg har næsten hele tiden lidt småpletter på underbenene, og ellers er jeg hårdest ramt på albuer og knæ. - Så ikke ligefrem tattoo-venlige steder jeg har udbrud  

Tusind tak fordi du tog dig tid til at dele din erfaring

Anmeld Citér

28. juni 2016

MorTil4<3

Jeg har også psoriasis også i en mild form. 

Og jeg har tattoo på skulder, skulderblad, nakke, håndled OG ankel INGEN PROBLEMER i det  

Anmeld Citér

28. juni 2016

MamaGulloev

MorTil4<3 skriver:

Jeg har også psoriasis også i en mild form. 

Og jeg har tattoo på skulder, skulderblad, nakke, håndled OG ankel INGEN PROBLEMER i det  

Jamen hvor er det fantastisk med så gode erfaringer

Så er vil jeg ikke være bange for at få det lavet! 

Anmeld Citér

28. juni 2016

loubri

MummiT skriver:

Jamen det lyder jo perfekt!

- Jeg har næsten hele tiden lidt småpletter på underbenene, og ellers er jeg hårdest ramt på albuer og knæ. - Så ikke ligefrem tattoo-venlige steder jeg har udbrud  

Tusind tak fordi du tog dig tid til at dele din erfaring

Jeg er hårdest ramt i hænder og hovedbund.  så heller ikke tus venlige områder jeg er ramt 

Og så lidt da.Håber du bliver glad for det. Man bliver afhængig 

Anmeld Citér

28. juni 2016

MamaGulloev

loubri skriver:

Jeg er hårdest ramt i hænder og hovedbund.  så heller ikke tus venlige områder jeg er ramt 

Og så lidt da.Håber du bliver glad for det. Man bliver afhængig 

Hehe er helt sikker på at jeg bliver glad for det. Det har længe været et stort ønske, og det er 2 meget gennemtænkte motiver, med masser af personlig betydning. Og ved også hvad motivet skal være hvis jeg på et tidspunkt skal have en tredje 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Guldlok88

Min mor har psoriasis og har ikk nogle problemer med det..  Der kommer også nogle i hendes tattoo's men det er der ikke sket noget ved..  De forsvinder igen også er tattoo'en fin igen 

Anmeld Citér

29. juni 2016

LLT.

MummiT skriver:

Ja jeg går og planlægger at få lavet en lille tatovering (eller 2 faktisk), men ved ikke hvor smart det er, da jeg har psoriasis... Det er en meget mild form jeg har, med bitte små udbrud. Men Det har været værst når jeg har streptokobber ved halsbetændelse, men da jeg har fået fjernet mandlerne er det jo umiddelbart ikke en risiko længere.. 

Nå men det jeg vil er egentlig bare at høre om der evt er andre der har erfaringer med det?

Her har det ingen betydning haft, har ikke oplevet reaktion eller noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.