Rød ved ble området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
0 svar
0 synes godt om
28. juni 2016

brevkassen-37033

Hej jeg er ny her inde, så nu vil jeg lige høre andre mødre der ude om deres mening, da jeg ikke synes min læge kan bruges til en Sk--!! Min datter på knap 4 måneder har fået børneeksem, sagde den kloge doktor dame! Så vi smøre og smøre og smøre med A dermas creme til børne eksem, og det holder det nede så det ikke kløer men hun er stadig rød i folderne ved armen, halsen, knæ haserne. Mit spørgsmål kommer her. Hun er ekstrem rød på begge sidder af hendes ben der hvor bleen mødes (hvis det er til at forstår) altså ikke på resten af numsen men kun på siden af begge ben området som er let tildækket af bleen, nogen dage er det ekstremt andre dage kan man næsten ikke se det, det er også tørt så jeg går og smøre hele tiden men en fed creme, lægen sagde det var pga varmen fra bleen, men andre børn har det sgu da også varmt under en ble, og hendes ble er altid løs (meget løs endda) men jeg har da aldrig set en baby være så rød på det område resten af hendes numse er rigtig flot. Vi har skiftet bleer, mange gange nu bruger vi Libero, jeg tænker bare det ikke kan være rigtig hun skal være så rød hele tiden og at der ikke er noget man kan gøre, det kan da ikke være pga varmen hvorfor er resten af numsen så ikke rød? Hun skal vel forhelvede ikke være rød til hun er ble fri? Er der nogen der har prøvet det eller er jeg virkelig den eneste ? Mvh En træt træt mor.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.