Hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej...

Jeg havde en abort tilbage sidst i april starten af maj... Jeg blødte i 6 fulde uger... 

Nu har jeg så endelig min første mens derefter... er det nu her første gang efter spontan abort at man siger at man kan blive hurtig gravid igen??

Øv hvor var det surt med den abort... nåede at fortælle nærmeste familie og venner omkring graviditeten, og så begyndte blødningen lige bagefter...

Ved ikke om nogen har erfaring eller noget omkring det??? Har aldrig mistet før...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

VN

Anonym skriver:

Hej...

Jeg havde en abort tilbage sidst i april starten af maj... Jeg blødte i 6 fulde uger... 

Nu har jeg så endelig min første mens derefter... er det nu her første gang efter spontan abort at man siger at man kan blive hurtig gravid igen??

Øv hvor var det surt med den abort... nåede at fortælle nærmeste familie og venner omkring graviditeten, og så begyndte blødningen lige bagefter...

Ved ikke om nogen har erfaring eller noget omkring det??? Har aldrig mistet før...

Først får du lige en krammer! Det er ikke sjovt at gå igennem, jeg har selv været der. Det lyder næsten som mit forløb - lige fortalt familie og venner det, og så startede blødningen. 

Mit efter forløb var at jeg 22 dage efter sidste blødning fra aborten, fik min "mens" igen. Det var en del hurtigere end læge og JM havde sagt, men kroppen og alle er jo forskellige. 

Jeg ville mene at det er din rigtige menstruation nu, og kroppen har fundet sig selv, og alt hcg nok ude. 

Husk at tage dig tid til at være ked af det, vred og frustreret. Det "glemte" jeg selv for hurtigt. 

Jeg er gravid igen, og det er 5. Cyklus efter SA. Jeg synes jeg var meget mere panisk de første par uger, men er nu kommet frem til at det ikke går galt igen - skal til tidlig scanning på lørdag 

masser af baby støv din vej 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym

Din historie minder også meget om min. Jeg blødte i 4 uger og blev gravid lige efter. Så jeg tror at lige efter min abortblødning, kom mensen. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar 

Jeg håber virkelig det går hurtigt med at blive gravid igen... jeg har været sur og ked... jeg har fået accepteret at den ikke var rask...

Jeg vil så gerne blive gravid så hurtigt som muligt igen....

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym

Jeg havde en SA 29 april, blødte dog kun 4 dage meget voldsomt og med smerter helt ned i benene. jeg nåede ikke få min menstration igen, blev gravid 14 dage senere, og er nu 9 uger henne  var til scanning i mandags, og se min lille blops hjerteblink,  fik at vide at det godt nok var hurtigt jeg var blevet gravid igen, men at man siger at man normalt også bliver hurtigere gravid lige efter man har været gravid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.