Anonym skriver:
Hej...
Jeg havde en abort tilbage sidst i april starten af maj... Jeg blødte i 6 fulde uger...
Nu har jeg så endelig min første mens derefter... er det nu her første gang efter spontan abort at man siger at man kan blive hurtig gravid igen??
Øv hvor var det surt med den abort... nåede at fortælle nærmeste familie og venner omkring graviditeten, og så begyndte blødningen lige bagefter...
Ved ikke om nogen har erfaring eller noget omkring det??? Har aldrig mistet før...
Først får du lige en krammer!
Det er ikke sjovt at gå igennem, jeg har selv været der. Det lyder næsten som mit forløb - lige fortalt familie og venner det, og så startede blødningen.
Mit efter forløb var at jeg 22 dage efter sidste blødning fra aborten, fik min "mens" igen. Det var en del hurtigere end læge og JM havde sagt, men kroppen og alle er jo forskellige.
Jeg ville mene at det er din rigtige menstruation nu, og kroppen har fundet sig selv, og alt hcg nok ude.
Husk at tage dig tid til at være ked af det, vred og frustreret. Det "glemte" jeg selv for hurtigt.
Jeg er gravid igen, og det er 5. Cyklus efter SA. Jeg synes jeg var meget mere panisk de første par uger, men er nu kommet frem til at det ikke går galt igen - skal til tidlig scanning på lørdag 
masser af baby støv din vej 
Anmeld
Citér