Vi (Henrik og jeg) er inviteret til sølvbryllup torsdag d 22 maj hos Henriks moster. Jesse er ikke inviteret, for det er et meget fint sted, som ikke er børnevenligt. Han er også det eneste barn under 22 år, så jeg kan godt forstå dem. 
Men men men...jeg kan bare ikke finde en barnepige. Svigermor skal jo med, for det er hendes søster. Vores barnepige skal med, for det er hendes mor. Så for 2 uger siden sagde svigermor, at nu skulle vi til at finde en barnepige, bare så vi var i god tid.
Jeg kan bare ikke finde nogen...min mor (bor 140 km væk) skal på kursus og kan ikke tage fri, min søster er bange for hunde, svigerfar har sagt nej fra dag et, én veninde skal til eksamen d 23 maj, én lander d 22 efter 4 uger i Kina og den sidste er i New York. Min sidste mulighed var vores dp-mors datter (hun har en dreng på Jesses alder), men hun har lige skrevet at hun skal lave projekt i den uge.
Så skal jeg til at finde en fremmed, men det er jeg bare ikke tryg ved. Og vi kan også kun tilbyde hende/ham den ene aften, og det synes jeg er synd for Jesse.
At jeg ikke kan komme med kan nemt blive den første krise jeg vil få med svigermekanikken (godt klaret på 11 år ;)) Henrik har sagt at han nok skal tage den, men alligevel......jeg gider sgu ikke slås med nogen som helst midt i eksamensperioden.
Og hvem holder også sølvbryllup på en torsdag????

Anmeld