Hvad gør jeg lige????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi (Henrik og jeg) er inviteret til sølvbryllup torsdag d 22 maj hos Henriks moster. Jesse er ikke inviteret, for det er et meget fint sted, som ikke er børnevenligt. Han er også det eneste barn under 22 år, så jeg kan godt forstå dem.

Men men men...jeg kan bare ikke finde en barnepige. Svigermor skal jo med, for det er hendes søster. Vores barnepige skal med, for det er hendes mor. Så for 2 uger siden sagde svigermor, at nu skulle vi til at finde en barnepige, bare så vi var i god tid.

Jeg kan bare ikke finde nogen...min mor (bor 140 km væk) skal på kursus og kan ikke tage fri, min søster er bange for hunde, svigerfar har sagt nej fra dag et, én veninde skal til eksamen d 23 maj, én lander d 22 efter 4 uger i Kina og den sidste er i New York. Min sidste mulighed var vores dp-mors datter (hun har en dreng på Jesses alder), men hun har lige skrevet at hun skal lave projekt i den uge.

Så skal jeg til at finde en fremmed, men det er jeg bare ikke tryg ved. Og vi kan også kun tilbyde hende/ham den ene aften, og det synes jeg er synd for Jesse.

At jeg ikke kan komme med kan nemt blive den første krise jeg vil få med svigermekanikken (godt klaret på 11 år ;)) Henrik har sagt at han nok skal tage den, men alligevel......jeg gider sgu ikke slås med nogen som helst midt i eksamensperioden.

Og hvem holder også sølvbryllup på en torsdag????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

heaven

hey...

Hrum.... lidt træls, kan jeg godt se.. hvad med en nabo, nabodatter eller måske en fra din mødregruppe??

Knuz Jannie:P

Anmeld

7. april 2008

Pia.

Ja jeg kender det jo alt for godt... alle de pasnings problemer...

Vi skal til min mormors store fødselsdag her d.17 maj og der har jeg "fået lov" som den eneste at tage børn med - det er også sådan et fint sted med meget fint mad og børnene høre slet ikke hjemme der, men ellers skulle Jim blive hjemme og det ville min mormor ikke høre tale om... det er møg irriterende...

Ikke rigtig nogle gode idéer til hvad du/I kan gøre ....
Mads skal passes for første gang d. 18 april - så det bliver spændende... både for ham og mig... men han elsker sin faster og Mille skal også med, så det går nok...

Håber I finder en god løsning....

Knus Pia.

Anmeld

8. april 2008

MorCamilla

Øv hvor er det træls for jer.. Jeg kender det næsten for godt.. Det er bestemt ikke sjovt at sidde hjemme med børnene, fordi de ikke er inviteret med, og man ikke kunne finde en barnepige..

Jeg vil også forelså en nabo pige eller en venindes lillesøster eller sådan noget måske..

Jeg håber I finder en løsning...

Anmeld

8. april 2008

Balderson

Hej Jeanne Jeg ville nok spørge om der ikke var en mulighed for at tage ham med.. Så meget ballade kan han sku da heller ikke lave :) at det gør noget.. Kunne forstå at de valgte børn fra hvis der var mange der havde små børn, men når det kun er jer... Og udfra det du skriver så kan man da ikke beskylde dig for at være sent ud med hensyn til at finde en barnepige, så det kan din svigermor da ikke blive sur over.. Du har jo prøvet alt og alle... Og hvis det sker, så er det din svigermor der har et problem og ikke dig (håber ikke det lyder hårdt) Jeg kan godt forstå at du gerne vil være tryg ved dem som skal passe dit barn.. Jeg ville personligt ikke vælge en nabo/eller deres datter bare for at komme med til en fest.. Jeg holder skam af mine nabo'er og og de er flinke, men at overlade mit barn til dem ville jeg personligt ikke.. Hvis det viser sig at I bare ikke må tage ham med, så er der jo ikke andet for at en af jer må blive hjemme. I dette tilfælde som det lyder er det jo nok dig.. Men det er da bedre af en af jer kommer og viser jer til sølvbryllupet end at i begge melder afbud.. Og derudover så er det meget normalt at have sølvbryllup på en hverdag.. Min forældre havde det en onsdag.. og ved at mange har det en tirsdag for det passer nemlig med at man blive gift en lørdag 25 år tidligere :) Håber I finder en løsning :)

Anmeld

8. april 2008

Honningblomst

Tja, svært at sige hvad du skal gøre.
Men havde det været mig, så havde jeg pænt takket nej og ladet min mand tage afsted. Det er jo så langt ude i familien alligevel.
At bede om at få lov at tage sit barn med, synes jeg er uhøfligt, da de jo har vurderet og valgt at de ikke ønsker børn til deres fess og det er jo egentlig ret forståeligt.
Knus Eva..

Anmeld

8. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Tja, svært at sige hvad du skal gøre. Men havde det været mig, så havde jeg pænt takket nej og ladet min mand tage afsted. Det er jo så langt ude i familien alligevel. At bede om at få lov at tage sit barn med, synes jeg er uhøfligt, da de jo har vurderet og valgt at de ikke ønsker børn til deres fess og det er jo egentlig ret forståeligt. Knus Eva..[/citat] Der er ikke langt ude i famlien, for hvis vi alle er samlet, består familien af 13 mennesker :( Jeg tror enden på det hele bliver at jeg bliver hjemme. Det er alligevel midt i eksamen, så jeg har en del at se til :'( Men tak for svar til jeg alle

Anmeld

8. april 2008

Natasja

En nabo?! Så ska det edder**** være en god nabo!!

Natasja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.