(januar) av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2009

finkedinke

Clara er begyndt at rejse sig op at alting. Og i dag gik det så helt galt. Hun rejste sig op af en taburet der væltede. Jeg så det ud af øjenkrogen men inden jeg overhovedet nåede at gøre noget lå Clara på gulvet med taburetten oven på.
Jeg blev helt vildt forskrækket, Clara græd og det blødte fra hendes tænder

Oven i købet havde jeg også min mellemste datter hjemme fra børnehaven, og hun havde stadig ikke fået tøj på. Og den store skulle hentes ved bussen en time efter. Alt var kaos i mit hoved og jeg spekulerede som en gal over hvordan jeg skulle få det hele til at hænge sammen.
Heldigvis var min mand tilfældigvis kørt meget tidligt fra sit arbejde og han var hjemme en halv time efter. Så da han kom hjem kunne jeg komme afsted til tandlægen
Der er gudskelov ikke sket andet end at Clara havde sprunget den lille streng der sidder fra overlæben og til gummen. Tandlægen sagde at det var helt normalt at det blødte en del, men at det ville hele igen. Clara har selvfølgelig ondt i munden, men der er ikke sket skade på tænderne.

Min stakkels pige har fået mos til aftensmad og selv om hun gerne vil sutte på legetøjet så har hun et par gange fået puttet det for hårdt i munden så hun græder. Det gør bare så ondt at se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

MoarLK

Av av av hvor det synd - ej stakkels pige. 
God bedring med hende......

Anmeld

28. september 2009

Moar'en

Hvor synd for hende, men godt der ikke skete noget "mere alvorligt", det var selvfølgelig slemt nok. Rigtig god bedring med hende

Anmeld

28. september 2009

Misjelle

Puha sikke en forskrækkelse, godt at alt var vel med tænderne.

Anmeld

29. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hvor er det bare flot, at hun rejser sig op af alting - så er de bare ved, at blive store

Øv, at hun faldt og slog sig i munden. Ja, det kan bløde rigtig kraftigt derfra og man kan blive helt forskrækket. Godt, at der ikke var sket noget med hendes tænder.

Rigtig god bedring med hende

Anmeld

29. september 2009

Diana...

Av av jeg får helt ond bare ved at læse det. Lille pus godt der ikke skete noget med bisserne. 
god bedring til hende.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.