Babyolie som dag og natcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.264 visninger
5 svar
4 synes godt om
27. juni 2016

Babilooo

hej

jeg er sluppet op med min dyre decleor creme. ...og har grundet ferie ikke lige 1000kr-2000kr til at købe renseprodukter og cremer for.

Jeg var derfor lidt desperat, og har de sidste dage brugt babyolie i ansigtet om morgenen og aftene. Resultatet er mindre tær hud og færre rynker at se og fin glød. Godt nok for morsomt at registrere. Til en pris der er under 60kr!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2016

Augustmama

Smølfine123 skriver:

hej

jeg er sluppet op med min dyre decleor creme. ...og har grundet ferie ikke lige 1000kr-2000kr til at købe renseprodukter og cremer for.

Jeg var derfor lidt desperat, og har de sidste dage brugt babyolie i ansigtet om morgenen og aftene. Resultatet er mindre tær hud og færre rynker at se og fin glød. Godt nok for morsomt at registrere. Til en pris der er under 60kr!!

Baby olie er guld vær! 

Jeg ville ikke kunne undværer det! :-) 

blød hud, og fantastisk glød. 

Det dejligt! 

Anmeld Citér

27. juni 2016

migxher

Jeg bruger selv jojobaolie i ansigtet og det synes jeg nu er godt det har virkelig hjulpet på de hudorme jeg havde på næsen.

Anmeld Citér

27. juni 2016

Troldemommi

migxher skriver:

Jeg bruger selv jojobaolie i ansigtet og det synes jeg nu er godt det har virkelig hjulpet på de hudorme jeg havde på næsen.

Bliver ens hud sket ikke fedtet af sådan noget olie? 

Anmeld Citér

27. juni 2016

migxher

Troldemommi skriver:

Nej jeg har netop valgt jojobaolie fordi den trænger ind i huden og derved ikke fedter i forhold til andre olier. Og så er den super drøj i brug. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Skouboe

Troldemommi skriver:

Nej, olie trænger rigtigt godt ind i huden, brug det når du har været i bad eller vasket ansigt (huden skal ikke være våd, men bare lidt fugtig som fx når du lige kommer ud af badet, så virker den bedst)

Jojoba og Arganolie trænger hurtigt ind og er rigtigt godt til fx ansigtet. Til kroppen bruger jeg gerne mandelolie efter badet, der er lidt federe og derfor fugter lidt bedre. Både mine piger og jeg har lidt sart hud, og især vinteren er en stor belastning, men efter vi er begyndt med olie alle 3, går det meget nemmere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.