Allerede liste med navne ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2016

Pianisten

Af drengenavnene er jeg mest vild med Asger.. De andre siger mig ikke så meget 

Mht pigenavnene, så er mit absolutte yndlingspigenavn Anna, og jeg HÅBER sådan jeg på et tidspunkt får en pige, som kunne ligne en Anna  Så den ligger i hvert fald nr. 1 hos mig af dine navne, og så synes jeg altså også at My er så fint! 

I øvrigt synes jeg ikke at en navneliste er for tidlig i uge 12 - jeg er overhovedet ikke gravid, og jeg har allerede en liste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

MM00

hautecouture skriver:

Ja - jeg er klar med navnelisten  Selvom jeg kun lige er gået ind i uge 12, haha 

Og selvom jeg ved vi ikke får givet bens navn før vi har set ham/hende så kunne det alligevel være fint at se hvilke navne der lyder pænest hos andre og vi måske dermed kan korte listen lidt ned  Så hvis I gider må I gerne skrive en top 3 med vores pigenavne og en top 3 med vores drengenavne - I må også hjertens gerne komme med forslag - måske vi har overset et helt fantastisk navn  

Til info hedder vores datter (altså den kommende storesøster) Aya.

Drengenavne:

Asger
Karl
Malte
Frode
Villum
Albert
Storm
Kalle
Linus
Sejer
Max
Ludvig
Anton

Pigenavne:

Frigg
Aura
Asta
Alma
Vega
Lærke
Lili
Nova
My
Mille
Anna
Allie
Saga

I har rigtig mange gode navne på jeres liste. 

Min favorit blandt jeres navne er

Malte

Villum 

Albert 

Ludvig 

Og

Alma

Anna 

Lærke 

My 

Anmeld Citér

4. september 2016

hautecouture

Okay.. Nu ved vi jo at vi venter en lillesøster! Fremlagde mine forslag for både faren og vores kommende storesøster. De kunne begge to kun lide navnet Lili ...  Så indtil videre er det vist det vi hælder mod - medmindre der dukker et andet, fuldstændig fantastisk, navn op ud af det blå - så nogle forslag til pigenavne kunne godt bruges �� Har kun ét krav: ikke for langt navn 

info; den kommende storesøster hedder Aya 

Anmeld Citér

4. september 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
hautecouture skriver:

Okay.. Nu ved vi jo at vi venter en lillesøster! Fremlagde mine forslag for både faren og vores kommende storesøster. De kunne begge to kun lide navnet Lili ...  Så indtil videre er det vist det vi hælder mod - medmindre der dukker et andet, fuldstændig fantastisk, navn op ud af det blå - så nogle forslag til pigenavne kunne godt bruges �� Har kun ét krav: ikke for langt navn 

Kender et sødt søskendepar der hedder Aya og Ida :-)

Anmeld Citér

4. september 2016

MRS.Thomsen

da jeg var skilærer underviste jeg den sødeste lille pige der hed Mira. Det kunne passe godt med storesøsters navn. 

Lilli er også super sødt, dog lyder det ikke helt til at det er dit favoritnavn, siden du efterspørger flere forslag 

Udover Mira havde jeg også andre korte pigenavne på listen: Iben, Ellis, Neel og Gry. 

Held og lykke med lillesøster! 

Anmeld Citér

4. september 2016

Aristocats

Frode

Kalle

Max 

My 

Alma

Nova

Anmeld Citér

4. september 2016

O&L

1 Malthe

2 Anton

3 Albert

1 Nova

2 Saga

3 Anna

Anmeld Citér

4. september 2016

MissTas

hautecouture skriver:

Rosa, filucca, Milla, dicte, Merle, melia 

Anmeld Citér

4. september 2016

Mullesmith

hautecouture skriver:

Ja - jeg er klar med navnelisten  Selvom jeg kun lige er gået ind i uge 12, haha 

Og selvom jeg ved vi ikke får givet bens navn før vi har set ham/hende så kunne det alligevel være fint at se hvilke navne der lyder pænest hos andre og vi måske dermed kan korte listen lidt ned  Så hvis I gider må I gerne skrive en top 3 med vores pigenavne og en top 3 med vores drengenavne - I må også hjertens gerne komme med forslag - måske vi har overset et helt fantastisk navn  

Til info hedder vores datter (altså den kommende storesøster) Aya.

Drengenavne:

Asger
Karl
Malte
Frode
Villum
Albert
Storm
Kalle
Linus
Sejer
Max
Ludvig
Anton

Pigenavne:

Frigg
Aura
Asta
Alma
Vega
Lærke
Lili
Nova
My
Mille
Anna
Allie
Saga

Har kun 2 andre navne, som er yndlings. 

Ellie og Felix 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.