Bliver skuffet gang på gang :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2016

HeidiMarie

Viventerpådig skriver:

Nææh det mere fustrende at jeg ikke har en cyklus  har kun blødt 3 gange på det år vi har prøvet 

Kender du til Vitex Agnus Castus? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

MorTilN

HeidiMarie skriver:

Kender du til Vitex Agnus Castus? 

Nej ikke mere ind hvad jeg har læst i den anden tråd om vitex 

Anmeld Citér

28. juni 2016

HeidiMarie

Viventerpådig skriver:

Nej ikke mere ind hvad jeg har læst i den anden tråd om vitex 

Vitex går ind og stabilisere din cyklus. Min veninde havde ikke mens efter p-pille stop, så prøvede hun Vitex og fik mens 3 uger efter og er nu gravid i uge 20 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Ønsker en lille spire..

Vi er er også et par på 21. Vi går ind i vores 26. Måned med at prøve.. Så ung og rask er ikke altid nok.  Har du prøvet at bruge ægløsningsteste? 

Anmeld Citér

28. juni 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg var 19 da vi startede og det tog osse over et år at blive gravid og jeg havde osse alle symptomer hver gang inden mens og tit udeblev den osse men det var sempelthend fordi jeg så brændende ønskede det og min krop gav mig falske symptomer. 

Jeg blev først gravid da jeg besluttede mig for jeg ikke selv kunne blive gravid og skulle have hjælp måneden efter var jeg gravid  

Så vis man tænker for meget på det kan det udskyde en graviditet 

Jeg har selv 2 børn nu og er 23 år 

Anmeld Citér

28. juni 2016

MorTilN

Vitex går ind og stabilisere din cyklus. Min veninde havde ikke mens efter p-pille stop, så prøvede hun Vitex og fik mens 3 uger efter og er nu gravid i uge 20 

Ej hvor dejligt for hende vi venter på at opstarte behandling men jeg er i "karantæne" 2 - 2,5 måneders tid endnu da jeg lige er blevet opereret for en skillevæg i livmoderen for 3 uger siden...

Men det kan være jeg skal prøve det i de cykluser hvor vi skal holde pause fra behandling når jeg engang får grønt lys til at starte 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.