Clear Blue fertilitetsmonitor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. juni 2016

HeidiMarie

Nogle der har erfaringer med denne?

hvor længe har i brugt den?

gav den gevinst?

på forhånd tak fra en utålmodig kvinde der har forsøgt at blive gravid i 9mdr nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2016

Ønsker en lille spire..

Hvor sjovt! Jeg gik herind fordi jeg ville oprette præcis samme tråd som dig.. Men nu følger jeg med i din.  Har du fundet den til forskellige priser fx. Fra England? 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Ønsker en lille spire..

Ønsker en lille spire.. skriver:

Hvor sjovt! Jeg gik herind fordi jeg ville oprette præcis samme tråd som dig.. Men nu følger jeg med i din.  Har du fundet den til forskellige priser fx. Fra England? 

Jeg har undersøgt på Amazon og der er ingen prisforskel, så vil jeg foretrække at købe den på billige-teste.dk med dansk manual osv. :-)

Anmeld Citér

27. juni 2016

HeidiMarie

Jeg har købt min ved billig-teste ☺️

Det er første cyklus jeg bruger den, så er spændt på om det er det der skal til. Har prøvet med æl strimmel før og det viser sig at de var bragende positive to/tre dage før monitoren sagde jeg havde æl ������

Anmeld Citér

27. juni 2016

Rtjm05

HeidiMarie skriver:

Nogle der har erfaringer med denne?

hvor længe har i brugt den?

gav den gevinst?

på forhånd tak fra en utålmodig kvinde der har forsøgt at blive gravid i 9mdr nu 

Jeg har brugt en i Ca. 6 mdr. Den kunne fange min æl, det kunne almindelige æl-teste ikke, vi endte dog i fertilitetsbehandling, der viste det sig at jeg har pcos og min kæreste har meget nedsat sædkvalitet så det var aldrig lykkedes for os naturligt, men jeg var meget tilfreds med den i den periode jeg brugte den 

Jeg købte min monitor på ebay jeg gav 1100 kr for den dengang, der var så 20 æl-sticks med og 3 graviditets-sticks, på det tidspunkt kostede den også 1100 kr på billigteste men det var uden sticksene, så jeg svarede Ca 450 kr ved at købe den der, jeg ved ikke hvad prisen er idag og om det kan betale sig 

Anmeld Citér

27. juni 2016

HeidiMarie

rikkeivalo skriver:

Jeg har brugt en i Ca. 6 mdr. Den kunne fange min æl, det kunne almindelige æl-teste ikke, vi endte dog i fertilitetsbehandling, der viste det sig at jeg har pcos og min kæreste har meget nedsat sædkvalitet så det var aldrig lykkedes for os naturligt, men jeg var meget tilfreds med den i den periode jeg brugte den 

Jeg købte min monitor på ebay jeg gav 1100 kr for den dengang, der var så 20 æl-sticks med og 3 graviditets-sticks, på det tidspunkt kostede den også 1100 kr på billigteste men det var uden sticksene, så jeg svarede Ca 450 kr ved at købe den der, jeg ved ikke hvad prisen er idag og om det kan betale sig 

Tak for dine erfaringer 

jeg håber den hjælper mig til en lille spire i maven 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.