gruppe - sæt igang111

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. september 2009

saxa

Hej skønne maj-mødre...
Skal vi ikke snart have lidt fut under den her gruppe... Diskutere vores lækre børn osv..??

Hvor mange mødre (såvel som fædre) er vi ved at være her på siden, der har små guldklumper fra Maj08??? Jeg er en af dem, med Yasmin fra d.16.maj.

KraM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Mormilla

Jammen jeg er her Min dejlige søn Patrick blev født den. 10 maj

Hvad vil du gerne diskutere???

Anmeld

29. september 2009

saxa

Ja det ved jeg... Men gad da godt have lidt mere gang i gruppen, sys den er rimelig sløv... hehe.. Og ville da gerne vide hvor mange vi egentlig er, hvor vi kommer fra osv.. (Jeg selv er fra Nordjylland - Hadsund) Kunne være lidt spændende hvis man kunne arrangere at mødes (indenfor okay-afstand fra hinanden) i "mødregruppen" evt..??
Vil gerne høre om hvad de forskellige kan, hvilke dillemmaer vi forskellige står i (ex. trods-alderen) osv osv osv...

Anmeld

5. oktober 2009

LotteN

Jamen jeg er her da også, men min datter Lærke fra 30. maj

Ja, jeg syens også det er en skam der ikke er mere gang i den her inde ,når man hører om de andre grp, hvor der bliver skrevet løs.
Men vi skulle nok have været i gang fra start af....

Jeg har en datter med børnesår for tiden... hun hr været hjemme i en uge nu. satser på hun kommer afsted på onsdg, for hvor er det bare trals at gå glip af så meget undervisning

KOM FRIT FREM MAJ 08 FORÆLDRE

Anmeld

5. oktober 2009

Mormilla

Jammen vi bor os i nordjylland (Aalestrup)...

Lige for tiden kan man godt mærke at Patrick er blevet meget stædig!!! Når der er noget han vil bliver han bare ved!!! Hvad gør i når jeres børn er stædige???

Ja og så er han os meget hyper Han render fra den ene ende af huset til den anden...  Elsker at lege fange leg så sødt

Ja som i nok kan læse så kan han gå
Sige lidt forskellige ord.
Spise selv ( super lækkert )

Hvad kan jeres børn?

Anmeld

5. oktober 2009

LotteN

Lærke har også et FRYGTELIGT temperament. hvis hun ikke får sin vilje eller den ting hun nu synes hun skal lege med, så kan hun finde på og sidde og slå sit hovede ind i noget, vælter bagover og slå hovedet ned u gulvet eller bare ligge sig på gulvet og skige... nogle gange vender jeg faktisk bare ryggen til - ved godt det ikke lyder særlig omsorgsfuldt, men det virker nu her... for det meste. andre gange får hun et stort kram og en ny leg sættes igang!

Lærke løber også rundt over det hele.. danser, går baglæns, drejer rundt, går sidelæns - ja, alle de ting hun er ved at finde ud af hun kan med benene nu 
Og ellers er hun faktisk meget stærk i armene, kan hive sig op i mange ting. kan nu komme op på vores spisestole, kravler selv op og ned af vores seng - ja, hun udfordrer verden rigtig meget lige nu!
Men det er jo kun dejligt - og vi lader hende gøre det. godt nok kommer der et par blå mærker engang imellem, men  ellers lærer hun jo aldrig at klare sig selv udenfor

Anmeld

5. oktober 2009

4xGreve

Vi har Daniella fra d. 17 maj

Anmeld

6. oktober 2009

Mormilla

LotteN skriver:

Lærke har også et FRYGTELIGT temperament. hvis hun ikke får sin vilje eller den ting hun nu synes hun skal lege med, så kan hun finde på og sidde og slå sit hovede ind i noget, vælter bagover og slå hovedet ned u gulvet eller bare ligge sig på gulvet og skige... nogle gange vender jeg faktisk bare ryggen til - ved godt det ikke lyder særlig omsorgsfuldt, men det virker nu her... for det meste. andre gange får hun et stort kram og en ny leg sættes igang!

Lærke løber også rundt over det hele.. danser, går baglæns, drejer rundt, går sidelæns - ja, alle de ting hun er ved at finde ud af hun kan med benene nu 
Og ellers er hun faktisk meget stærk i armene, kan hive sig op i mange ting. kan nu komme op på vores spisestole, kravler selv op og ned af vores seng - ja, hun udfordrer verden rigtig meget lige nu!
Men det er jo kun dejligt - og vi lader hende gøre det. godt nok kommer der et par blå mærker engang imellem, men  ellers lærer hun jo aldrig at klare sig selv udenfor

Patrick kan os finde på at kaste sig bag over og skrige Jeg plejer at gribe ham og ligge ham på gulvet så må han ligge der og skrige lidt fordi han kan ikke altid få sin vilje!!! Når han ligger der kan han ikke komme til skade

Patrick danser, går baglæns, drejer rundt, går sidelæns og løber os. Det er så sødt når de gør de ting

Det er flot at hun kan kravle op på stole og i jeres seng! Patrick kan os snart kravle op på stolene. Men han har ikke prøvet at kravle op i vores seng. Men den stå os oven på... Men han har en bette gynge stol som han tit sætter sig op i og gynger lidt Og han har en bænk med legetøj i den stiller han sig tit op på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.