Hvordan holder i det ud ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juni 2016

Mor til F

Jeg  synes  det  er  så  hårdt at  være  igang  med  PB2 - altså  ikke selve  projektet , mere  de  tanker  og  følelser  der  følger med, hver  gang mens  alligevel  dukker  op.

Hvordan  holder  i  det  ud, så det  hele  ikke cirkulerer  omkring  PB? 

Hvordan  får  jeg tankerne  til  at fokusere  på  noget  andet? 

Er  pt  i  lang  praktik  i  en  vuggestue, er PAU elev, hvilket  ikke  ligefrem  hjælper  på situationen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2016

Jems

Mor til Freia <3 skriver:

Jeg  synes  det  er  så  hårdt at  være  igang  med  PB2 - altså  ikke selve  projektet , mere  de  tanker  og  følelser  der  følger med, hver  gang mens  alligevel  dukker  op.

Hvordan  holder  i  det  ud, så det  hele  ikke cirkulerer  omkring  PB? 

Hvordan  får  jeg tankerne  til  at fokusere  på  noget  andet? 

Er  pt  i  lang  praktik  i  en  vuggestue, er PAU elev, hvilket  ikke  ligefrem  hjælper  på situationen.

Vi er selv lige gået igang, så kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre for at få tankerne væk. Men ville sige at du ikke er alene

Her har jeg fået en nevø for 9 uger siden og han gør mig endnu mere skruk

Det værste er næsten at manden forlanger at vi skal lade være med at prøve og bare slappe af, men fuck det er svært 2 gang for jeg ved jo at vi skal være gravide og det skulle helst have været igår

Anmeld Citér

26. juni 2016

Mor til F

Jems skriver:

Vi er selv lige gået igang, så kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre for at få tankerne væk. Men ville sige at du ikke er alene

Her har jeg fået en nevø for 9 uger siden og han gør mig endnu mere skruk

Det værste er næsten at manden forlanger at vi skal lade være med at prøve og bare slappe af, men fuck det er svært 2 gang for jeg ved jo at vi skal være gravide og det skulle helst have været igår

Ja,  den er  svær! Det  er  altså  nemmere sagt  end  gjort, at  slappe  af når  man  er  i gang  med  PB ��

Specielt  hvis du  mener,  at  det  var  igår chancen  var  der. .

Min  mens  er  lidt  uregelmæssig og  det  er  æl også.

I torsdags  havde  jeg  udflåd  med  blod  i (Undskyld detaljer) og  tænkte  at  jeg  nok  havde  æl  der. Men  idag prøver  jeg  så at  tage  en  ÆL test, som  er  bragende  positiv ☺ hmm?

Vi  har  været  igang  siden  december  og  er  meget  utålmodig.

Første  gang  blev  jeg  gravid  i  4.  cyklus - endte  i  en  SA og anden  gang  i  1.  forsøg - nu  er  vi  så  på  7.  cyklus  og der  sker  igenting øv!

Håber  snart at   kunne  gøre  min datter  til  storesøster ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.