Er der andre der oplever det og hvordan takler I det?
Jeg får simpelthen så dårlig samvittighed når jeg vækker far og spørger om han vil stå op med den lille i weekenden - idag var klokken 05:50 da vores søn ikke ville sove mere, han plejer at sove mellem 21 og 23 og vågne omkring kl 5 for at få flaske og så sove videre til 7-8 stykker. Igår blev han puttet tidligere fordi han var meget træt og derfor står han også tidligere op.. Jeg har så dårlig samvittighed over at jeg vækkede far idag fordi jeg gerne ville sove videre. Faktisk så dårlig at jeg nu ligger og er ked af det og kan ikke sove..Var oppe med sønnen omkring midnat til halv 2 og jeg er bare så træt. Far er jo også træt og vil selvfølgelig gerne sove længe når han har weekend.
Har I nogle gode råd til hvad jeg kan gøre ved min dårlige samvittighed og er der nogen der har det på samme måde?
Jeg kunne i starten godt have det sådan men ikke længere. Jeg husker på at det er ligeså meget hans barn, og ansvar, som mit.
Ligenu er jeg vågen med vores datter - igår stod min mand op. Vores datter vågner mellem 5-6 hverdag, så vi er nødt til at deles for at få bare lige mere søvn.
Du var vågen halvanden time i nat, så må far tage en tørn også. Mit bedste råd er simpelthen bare at skiftes.
Håber du får puttet lidt
Anmeld
Citér