Bør jeg ringe til vagtlægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
3 svar
3 synes godt om
25. juni 2016

Decembermor2015

Hej, jeg har desværre ingen bruger her men har brug for et godt råd :-) Jeg ligger selv i øjeblikket syg m forkølelse og snotnæse, og nu har min datter vist taget smitten til sig med følgende symptomer: - Sveder meget, men det kan være varmen - Hoster lidt hvid slim op, ligner gylp - Hoste - Snotnæse Hun spiser, virker stadig glad og kan smile og lege. Bør jeg ringe til en vagtlæge eller tror I det går i sig selv? Hun er 6 måneder og det er første gang hun er syg, og så bliver man lidt en hønemor :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

Becks

debattør-37005 skriver:

Hej, jeg har desværre ingen bruger her men har brug for et godt råd :-) Jeg ligger selv i øjeblikket syg m forkølelse og snotnæse, og nu har min datter vist taget smitten til sig med følgende symptomer: - Sveder meget, men det kan være varmen - Hoster lidt hvid slim op, ligner gylp - Hoste - Snotnæse Hun spiser, virker stadig glad og kan smile og lege. Bør jeg ringe til en vagtlæge eller tror I det går i sig selv? Hun er 6 måneder og det er første gang hun er syg, og så bliver man lidt en hønemor :-)

Nej, ikke så længe hun er sig selv ☺️

Rigtig mange ligger med forkølelse i øjeblikket.. Inkl. min på 4 måneder og jeg ☺️

Anmeld Citér

25. juni 2016

MissTas

debattør-37005 skriver:

Så længe hun er som hun er, så er det ikke noget at kontakte vagtlægen for  god bedring med jer begge 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Decembermor2015

MissTas skriver:

Så længe hun er som hun er, så er det ikke noget at kontakte vagtlægen for  god bedring med jer begge 

Tusind tak  Det var heldigvis bare en forkølelse og varede lige i 5 døgns tid men nu er vi begge raske igen ☺️��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.