? Til hesteejere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
5 svar
8 synes godt om
24. juni 2016

MorTil3+

kære hesteejere kan det virkelig være rigtigt at man må lade sin hest' efterladenskaber ligge lige midt i folks indkørsel og så bare ride videre. Synes virkelig det er ulækkert. Der red nogen forbi vores hus igår aftes og da jeg kommer ud i morges er hele fortovet/cykelstien foran vores indkørsel smurt ind i hestelort. synes slet ikk det er i orden, vi bor ude på landet så har faktisk lyst til at finde ud af hvem det er og brokke mig. Man kan i det mindste lige skubbe det ind til siden eller hva man nu gør.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2016

FruStolpe

MorTil3+ skriver:

kære hesteejere kan det virkelig være rigtigt at man må lade sin hest' efterladenskaber ligge lige midt i folks indkørsel og så bare ride videre. Synes virkelig det er ulækkert. Der red nogen forbi vores hus igår aftes og da jeg kommer ud i morges er hele fortovet/cykelstien foran vores indkørsel smurt ind i hestelort. synes slet ikk det er i orden, vi bor ude på landet så har faktisk lyst til at finde ud af hvem det er og brokke mig. Man kan i det mindste lige skubbe det ind til siden eller hva man nu gør.

Jeg er ret så sikker på at der gælder samme regler for hestelort som for hundelort.

Det er husejers ansvar at fjerne lort fra fortovet. 

Om det så er god stil er jo en helt anden snak... 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Abracadabra

Åh, jeg ville blive så glad! Hestepærer er jo vildt gode til roserne.

Anmeld Citér

24. juni 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg sparkede altidmins i stykker og sparkede ud i vejkanterne ( så blev de hurtigere opløst)  

Da det var i ik beboede områder hun mente hun skulle af med noget. 

Men pænt træls at skulle køre igennem hver morgen :-S 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Michella2

Kan ikke helt anbefale at man rider rundt med en skovl på ryggen, eller har en pose med til opsamling i lommen hvis uheldet er ude 

Kender ikke reglerne for hestepærer, men mener faktisk ikke der er nogle. Men jeg ved det ikke..

Dog vil jeg da hellere have en hestepære i min indkørsel end en klam hundelort..  Og dem får jeg desværre meget ofte.

Anmeld Citér

25. juni 2016

CDLN

Skynd dig og smid det ind i dine bede det er FANTASTISK gødning! 

Jeg ville ønske der var en hest der smed en bære her en gang i mellem  

Så jeg fri for at tage med hjem fra rideskolen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.