Gul Allomin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.294 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. april 2008

ivfmarie

er det et tilfælde at det er udsolgt overalt i Dronninglund? Eller udgår det? I vores Super Brugsen udgår det i hvertfald, og vorst Superbest har det ikke på hylderne. Har I lagt mærke til at den er pillet af hylderne? I så fald... hvilket mærke er så alternativet til den gule allo? Jeg ville egentlig gerne stoppe helt med mme'en, men sp'en siger at jeg godt kan blive ved et stykke tid endnu - der er jo mange gode ting i mme. Og det har hun jo ret i. Er der noget er jer der er stoppet helt med mme? Marie - der kan mærke 1,2 kubikmeter vasketøj stirre ondt på mig hen over skærmen... jeg giiiider ikk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

Louise mortil4

Så hvit jeg har fået at vide i vores butikker her over, så udgår gul allomin helt, vi har ikke kunnet få det i flere uger, så heldigvis havde jeg et lille lager stående så jeg kan få tvillingerne over på noget andet. Sys det er lidt dårligt at der ikke bliver informeret om det inden det sker. Jeg fik det kun at vide fordi jeg spurgte efter det der hvor vi handler, de forklarede mig så at det udgik.

Knus Louise- som sys det er mega øv

Anmeld

7. april 2008

Loggidut

mlbrydegaard skriver:

Så hvit jeg har fået at vide i vores butikker her over, så udgår gul allomin helt, vi har ikke kunnet få det i flere uger, så heldigvis havde jeg et lille lager stående så jeg kan få tvillingerne over på noget andet. Sys det er lidt dårligt at der ikke bliver informeret om det inden det sker. Jeg fik det kun at vide fordi jeg spurgte efter det der hvor vi handler, de forklarede mig så at det udgik.

Knus Louise- som sys det er mega øv

hvaaaaaad.....hvad fanden skal jeg så bruge som holdkæft-knap til tif?

hjæææælp...jeg skal da lige snakke med in sp i morgen...den der vil jeg dælme da gerne havde forklaret af en sagkyndig...hun må da kende et godt alternativ så....chok, jeg skal ud og have købt gul allo hjem i en ruf...tror stadig min schlecker har....og kaufie...du holder bare pøllerne fra dem...lol...de er mine do! aj det gas

Anmeld

7. april 2008

linemus

ivfmarie skriver:

Er der noget er jer der er stoppet helt med mme?

Nu har jeg kun brugt mme til madlavning, og det er længe siden, jeg stoppede med det. Mm vil jeg også gerne stoppe helt med. Jeg er stoppet med Nanna - der er ikke et behov længere. Signe er sværere, og hun får, når hun vågner om natten, for jeg kan ellers ikke få hende til at sove igen (så spis dog noget mere til aftensmad, unge!!!). Men det er også det eneste. Ellers lever de af sødmælk og har gjort det i et stykke tid (måske et par uger ca.). Men de blev jo også 9 mdr. i fredags.

Knus Line

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

jammen, må vi gerne stoppe med det mme nu`?
hvis vi må så ville det da være dejligt!
og shit jeg kæmper stadig for at hælde 750 ml. i tif hver dag...minimum....suk...

noget helt andet jeg syntes er svært, det er at vide om de får væske nok...
det er som om der er kommet en helt anderledes rytme i tisseriet, tit kan tif have en hel tør ble, og så er den næste ble måske så våd at den nærmest drypper...jeg syntes virkelig det er svært at regne ud om de får væske nok...
derfor er jeg glad for at jeg ved hun får 2 måske 3 flasker mme om dagen...

men hvis vi må trappe dem ud af det nu...så ved jeg ikke helt om jeg ville have det så godt i mit hovede med ikke at vide hvad væske tif egentlig indtager....suk, tror virkelig jeg skal have en dybere snak med min sp i morgen...

knus fra sloggi, hvis datter lige forlangte en natflaske app. vores emne her.

Anmeld

8. april 2008

Joan ( Smallie )

Niels for ikke mme mere eller det har han faktisk aldrig fået men heller ikke i mad mere. Han ammer slet ikke mere så her står den på mælk i et glas til hver måltid. Men han er nu blevet rigtig god til at drikke når han spiser.

Joan

Anmeld

8. april 2008

Rasmine

Nan1?
(Nan 2 har aldrig været et hit her, Rasmus gylpede meget af det)

Anmeld

8. april 2008

Louise mortil4

Loggidut skriver:

jammen, må vi gerne stoppe med det mme nu`?
.

Ja det må du gerne, vi kører stadig på det da vi har lidt problemer i familien med intolerence over for mælk, så vil gerne undgå ko mælk indtil de er fyldt 1 år.

Anmeld

8. april 2008

Anja

Ja, Gul allomin udgår vist.

I DagliBrugsen St. Merløse (midtsjælland) har de købt et stort parti hjem som kan holde sig til sept 2009 og de sælger dem til 25 kr pakken !!!

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

jeg har lige fået bekræftet af min sp at den udgår...øv, men jeg holder mig lidt i skindet da jeg godt må vælge en anden mme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.