Gad vide om hun kan huske helt præcist hvilken uge, hendes børn kunne dit og dat, når det er 7-10 år siden? Så er det meget nemt at slynge et eller andet tal ud...
Min søn er 6 mdr., og allerede nu har jeg da glemt hvornår han begyndte at holde om sit legetøj og undersøge det, og hvornår vi fik en rytme. Men jeg kan da huske hvornår han vendte sig fra ryg til mave første gang, da jeg har skrevet det ned. Det gjorde han ved 3 mdr., og han er virkelig stærk og hurtig motorisk. Mange børn vender sig fra mave til ryg hurtigt, men ofte er det fordi hovedet er så tungt at de vælter rundt. Min søn kan stadig ikke vende bevidst fra mave til ryg. Så snart man lægger ham på ryggen, vender han rundt på maven, så han gider simpelthen ikke ligge på ryggen, og derfor fokuserer han nok ikke på at lære det. Omvendt er der børn, som din søn, som ikke gider ligge på maven, og så gider han nok på samme måde ikke fokusere på at lære at vende om på maven.
Glem hvad din veninde siger. Det lyder som om din dreng udvikler sig som han skal, ellers havde sp nok også nævnt noget
Anmeld
Citér