D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ja jeg er lige nødt til at prale lidt!
Jeg har nemlig været til sidste eksamen for i år og klaret det perfekt! - Fik 12 i mundtlig engelsk 
Og jeg er særligt stolt fordi jeg i de 3 øvrige mundtlige eksamener jeg har haft i år har fået dårlige karakterer i forhold til mit niveau. Ganske enkelt fordi jeg har været så nervøs at jeg har været ved at kaste op og på randen til at tude hver eneste gang. - Allerede inden jeg faktisk kom ind til selve eksamenen! De 3 eksamner havde jeg så i løbet af 2 uger, så det var lidt presset for mig, fordi jeg stressede så meget op til hver eksamen.
Men mellem sidste eksamen og denne har jeg været til en coaching samtale og det har bare gjort en SINDSYG forskel! I stedet for at være ved at tude arbejdede jeg med mit åndedragt, fik ro må hjertet der var ved at banke sig vej ud af brystkassen og gik ind til eksamen med fuldstændig ro i maven. Og jeg leverede varen! Hold nu kæft en fed følelse!
Så hvis der skulle være andre der lider af eksamens angst og går og gruer for det, så kan jeg klart anbefale at tage en samtale med en coach. Det kan virkelig gøre en vild forskel!
Anmeld
Citér