Pral pral ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
4 svar
17 synes godt om
22. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja jeg er lige nødt til at prale lidt!

Jeg har nemlig været til sidste eksamen for i år og klaret det perfekt! - Fik 12 i mundtlig engelsk 

Og jeg er særligt stolt fordi jeg i de 3 øvrige mundtlige eksamener jeg har haft i år har fået dårlige karakterer i forhold til mit niveau. Ganske enkelt fordi jeg har været så nervøs at jeg har været ved at kaste op og på randen til at tude hver eneste gang. - Allerede inden jeg faktisk kom ind til selve eksamenen! De 3 eksamner havde jeg så i løbet af 2 uger, så det var lidt presset for mig, fordi jeg stressede så meget op til hver eksamen. 

Men mellem sidste eksamen og denne har jeg været til en coaching samtale og det har bare gjort en SINDSYG forskel! I stedet for at være ved at tude arbejdede jeg med mit åndedragt, fik ro må hjertet der var ved at banke sig vej ud af brystkassen og gik ind til eksamen med fuldstændig ro i maven. Og jeg leverede varen! Hold nu kæft en fed følelse!

Så hvis der skulle være andre der lider af eksamens angst og går og gruer for det, så kan jeg klart anbefale at tage en samtale med en coach. Det kan virkelig gøre en vild forskel!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2016

Kattha

Tillykke,  flot klaret 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Mo9ca

Giv den gas med dit pral. Det er velfortjent. Stort tillykke med eksamen

Mvh. M

Anmeld Citér

22. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mo9ca skriver:

Giv den gas med dit pral. Det er velfortjent. Stort tillykke med eksamen

Mvh. M

Haha tusind tak! Ja jeg kan slet ikke lade være

Og så giver det lidt blod på tanden til det næste års tid, så det kunne jo ikke være bedre! 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Mo9ca

MummiT skriver:

Haha tusind tak! Ja jeg kan slet ikke lade være

Og så giver det lidt blod på tanden til det næste års tid, så det kunne jo ikke være bedre! 

Fedt for dig og andre der kan bruge dit råd om en coach

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.