5 biokemisk graviditet, vil doneræg kun hjælpe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
11 svar
3 synes godt om
21. juni 2016

sofiemarie

Hej  Jeg er 35 år har været i fertilitets behandling i 3 år og har på de tre år haft haft 5 biokemiske graviter alle gået til grunde inden uge 6                                                 Jeg tænker på at prøve doneræg !  Derfor er der nogen der ved om det kunne være en mulighed for mig nogen der kender nogen der har valgt doneræg begrunde af biokemiske graviteter.  

Jeg håber virkelig nogen vil kunne hjælpe med nogen erfaring .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

esioul

sofiemarie skriver:

Hej  Jeg er 35 år har været i fertilitets behandling i 3 år og har på de tre år haft haft 5 biokemiske graviter alle gået til grunde inden uge 6                                                 Jeg tænker på at prøve doneræg !  Derfor er der nogen der ved om det kunne være en mulighed for mig nogen der kender nogen der har valgt doneræg begrunde af biokemiske graviteter.  

Jeg håber virkelig nogen vil kunne hjælpe med nogen erfaring .

Er det IVF behandling du har været igennem? 

Anmeld Citér

22. juni 2016

sofiemarie

Jeg er blevet gravid med IUI og IVF, er også blevet behandlet på Rishospitalet adeling for spontan abort.

Anmeld Citér

22. juni 2016

Lisbeth1985

Jeg synes,at du skal snakke med fertilitetslægerne på Riget,da de kan give dig et svar på om det vil forøge jeres graviditetschancer :-)

Held og lykke!

Anmeld Citér

22. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Der er ikke komplet umuligt at det kunne være et bud på en løsning - men der skal jo en lægelig vurdering til af lige præcis din konkrete situation og problemer, for at kunne vejlede dig.

Er du blevet tilknyttet HAB på Rigshospitalet? Har du fået udredning?

En udfordring ved brugen af donoræg er jo desværre den lange ventetid, fordi der ikke er tilstrækkeligt med donorer

Anmeld Citér

22. juni 2016

esioul

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Der er ikke komplet umuligt at det kunne være et bud på en løsning - men der skal jo en lægelig vurdering til af lige præcis din konkrete situation og problemer, for at kunne vejlede dig.

Er du blevet tilknyttet HAB på Rigshospitalet? Har du fået udredning?

En udfordring ved brugen af donoræg er jo desværre den lange ventetid, fordi der ikke er tilstrækkeligt med donorer

Hvis man vælger udlandet, kan man hvis komme til forholdsvis hurtigt  

Anmeld Citér

22. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

esioul skriver:

Hvis man vælger udlandet, kan man hvis komme til forholdsvis hurtigt  

Helt enig - men det er godt nok også en tung omgang at være I behandling i udlandet?

Anmeld Citér

22. juni 2016

sofiemarie

Tak for jeres svar vi har talt med forskellige kliniker nogen mener det vil være en god ide med doneræg, jeg er patient på Hab og har prøvet at være gravid med behadling dog uden det hjalpt de andbefaler mig ikke doner æg. Jeg er bare så fortvivilt over at jeg mister så tidligt hele tiden, derfor jeg undersøger muligheden for om doneræg er muighed .Jeg har en søster som der vi give mig sine æg så jeg skal ikke skrives op til venteliste.

Anmeld Citér

23. juni 2016

Line Karlsen

Bliv evt testet for ureaplasma. Er selv behandlet for dette grundet gentagende aborter og kender flere som er testet, behandlet og efterfølgende er blevet gravide og gået hele vejen 

Anmeld Citér

24. juni 2016

sofiemarie

jeg er blevet testet for ureaplasma og den var negativ .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.