Babybadekar - hvilket skal jeg købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.551 visninger
8 svar
6 synes godt om
21. juni 2016

lindec

Hej alle

Jeg skal have købt et babybadekar til min lille dreng. Han er 3 måneder. Jeg har tænkt på, at købe Stokke Flexi Bath babybadekar. Men den koster 3-400 og ville gerne holde det under 200.

Har nogen set et lignende til lidt færre penge? Altså et som kan foldes sammen.

Måske jeg bare skulle købe den brugt. Vil også gerne have en babystol eller indsats.

Go' dag derude

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

EnGodMor

lindec skriver:

Hej alle

Jeg skal have købt et babybadekar til min lille dreng. Han er 3 måneder. Jeg har tænkt på, at købe Stokke Flexi Bath babybadekar. Men den koster 3-400 og ville gerne holde det under 200.

Måske jeg bare skulle købe den brugt. Vil også gerne have en babystol eller indsats.

Go' dag derude

Vi købte dette her til vores børn da de var nyfødte, og sætte en stol i selvfølge, det koster 349 kr

vi fyldte kun ganske lidt vand i.

men til gengæld kan det bruges i mange år, vores den største på syv kan stadig bruge det, det er dejligt stort stadig til den alder os

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juni 2016

Berta

Vi har det fra Ikea. Det er et almindeligt et - og kan ikke foldes. Tilgengæld koster det 49 kr. Og fungerer upåklageligt ��

Hvis du har behov for at det skal foldes pga plads mangel - så bliver det nok vanskeligt at finde et til den pris du tænker - medmindre du vil købe brugt. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

MorTil3+

lindec skriver:

Hej alle

Go' dag derude

Vi købte i Bilka til 129kr og det kan klappes sammen.

Anmeld Citér

21. juni 2016

lindec

Tak for svar allesammen.

Jeg kunne godt overveje et af de store også

Anmeld Citér

21. juni 2016

ninibadini

Vi har et flexi bath, og ud over at det er smart at det kan foldes sammen, er jeg ikke så glad for det. Det er ikke ret stort, det virker allerede lille til vores dreng på 6 mdr.  Og så synes jeg at proppen er vildt besværlig at sætte i!

Anmeld Citér

21. juni 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
EnGodMor skriver:

Vi købte dette her til vores børn da de var nyfødte, og sætte en stol i selvfølge, det koster 349 kr

vi fyldte kun ganske lidt vand i.

men til gengæld kan det bruges i mange år, vores den største på syv kan stadig bruge det, det er dejligt stort stadig til den alder os

Det er også den vi har. Og vores på 7 år og hende på næsten 4 år, ka sidde i det på samme tid. Vh stine

Anmeld Citér

21. juni 2016

EnGodMor

StineW79 skriver:

Det er også den vi har. Og vores på 7 år og hende på næsten 4 år, ka sidde i det på samme tid. Vh stine

Ja vi bader os en på fire og en på syv samtidig��

Anmeld Citér

21. juni 2016

Liv_86

Du kan i princippet bare købe en stor balje i Bilka. Det kan så ikke klappes sammen. Men den får du billigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.