Man kan ikke være MAND!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal man kunne være mand på baby.dk?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.612 visninger
13 svar
33 synes godt om
21. juni 2016

MrFar

Ævbæv... her er vist ikke plads til mænd...

I hvert fald er det umuligt at få oprettet eller rettet sin profil, og så vælge at man er mand. Feltet er i systemet, men er deaktiveret.

Så har prøvet at slette min gamle profil og oprette en ny - men ak  heller ikke det hjalp.

Er der mon plads til fædre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Men du ser da ud til at være mand på din profil nu  

Tænker da helt sikkert at mænd også er velkomne  

Anmeld Citér

21. juni 2016

MrFar

Jeps... skrev en mail til baby.dk ... det ser ud til at have hjulpet

Anmeld Citér

21. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Selvf. Er der plads til mænd herinde

Anmeld Citér

21. juni 2016

MrFar

Så  har de rettet siden, så man nu kan rette sin profil selv og blive mand 

Men som udgangspunkt er alle profiler fortsat 'kvinder' - man skal aktivt ind og rette. Bedre end ingenting- men synes nu det er lidt 'gammeldags' eller er det bare min holdning?

Hos os er det mig der er hjemmegående husfar og står bleskift, aftensmad, og sygepleje mv...

Anmeld Citér

21. juni 2016

Anonymor

MrFar skriver:

Så  har de rettet siden, så man nu kan rette sin profil selv og blive mand 

Men som udgangspunkt er alle profiler fortsat 'kvinder' - man skal aktivt ind og rette. Bedre end ingenting- men synes nu det er lidt 'gammeldags' eller er det bare min holdning?

Hos os er det mig der er hjemmegående husfar og står bleskift, aftensmad, og sygepleje mv...

Well, det skyldes vel, at siden også i høj grad henvender sig til gravide, og måske endda primært. Går ikke ud fra, du var gravid? Ej, mænd skal der være plads til, men jeg synes ikke det er så underligt, at siden er primært målrettet hunkøn

Anmeld Citér

21. juni 2016

Risse

MrFar skriver:

I hvert fald er det umuligt at få oprettet eller rettet sin profil, og så vælge at man er mand. Feltet er i systemet, men er deaktiveret.

Så har prøvet at slette min gamle profil og oprette en ny - men ak  heller ikke det hjalp.

Jeg kan sagtens forstå at siden primært henvender sig til kvinder da det er dem der bærer og føder barnet og også ofte stadig er dem der går på (mest) barsel. 

Når det så er sagt synes jeg kun at det er fedt at der også er mænd herinde og ofte kommer der nogle rigtig spændende svar fra de få jeg har set  

Så selvfølgelig er der plads til mænd! Siden hedder baby.dk og ikke mor.dk 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Rauw

Selfølgelig er der plads til mænd. Men her bliver jo hovedsagligt snakket graviditet, bækkenløsning, ømme bryster, amning, fødsler og hæmorider, test dage og ægløsning vs mens, humørsvingninger, morgenkvalme og alt muligt kvindehalløj som mænd ik rigtig døjer med 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Diosa85

MrFar skriver:

Selvfølgelig er mænd da velkomne. Ville da endda være rart med flere mænd på sitet så man også kunne få jeres synspunkter på mange ting og ikke kun meninger fra hormonforstyrrede trunter (no offense) 

Anmeld Citér

21. juni 2016

fo82

Diosa85 skriver:

Selvfølgelig er mænd da velkomne. Ville da endda være rart med flere mænd på sitet så man også kunne få jeres synspunkter på mange ting og ikke kun meninger fra hormonforstyrrede trunter (no offense) 

Hva faen mener du med humørforstyrrede trunter???!!!! 

Jeg er da ikke hormonforstyrret - jeg er bare forstyrret basta 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.