Snart 10 dage over tid.. Er jeg gravid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
10 svar
1 synes godt om
21. juni 2016

Aishamss

Hejsa 

Jeg er ny bruger, så håber jeg skriver det rigtige sted hehe.

Er en smule bekymret. Er nu gået snart 10 dage over tid, og tog en GT for 3 dage siden som viste negstiv. Er før gået 4-5 dage over, men aldrig så meget. Har i de sidste 10 dage haft sådan en slags menstrationssmerte følelse, men har altså ikke fået det. 

Andre der har prøvet det? Og er der nogle der ved hvad jeg evt kan gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

Diosa85

Aishamss skriver:

Hejsa 

Jeg er ny bruger, så håber jeg skriver det rigtige sted hehe.

Er en smule bekymret. Er nu gået snart 10 dage over tid, og tog en GT for 3 dage siden som viste negstiv. Er før gået 4-5 dage over, men aldrig så meget. Har i de sidste 10 dage haft sådan en slags menstrationssmerte følelse, men har altså ikke fået det. 

Andre der har prøvet det? Og er der nogle der ved hvad jeg evt kan gøre? 

Hej og velkommen til

det er ingen herinde der kan fortælle om du er gravid. Men udfra personlig erfaring ville jeg teste igen i dag. Jeg gik selv så langt over og havde negativ test. Men omkring 10. Dagen kom den positive test. Og er den stadig negativ så kontakt lægen med henblik på blodprøver. 

Prøv evt at skift test mærke 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Aishamss

Okay tak for dit svar 

er meget bekymret da det var afbrudt samleje, (gør vi altid) og de sidste 2 måneder er gået 4-5 dage over tid, men aldrig 10 håber lidt at jeg er gravid, men vil ingen forventninger have da jeg bare ville blive skuffet hvis jeg for min menses. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Diosa85

Aishamss skriver:

Okay tak for dit svar 

er meget bekymret da det var afbrudt samleje, (gør vi altid) og de sidste 2 måneder er gået 4-5 dage over tid, men aldrig 10 håber lidt at jeg er gravid, men vil ingen forventninger have da jeg bare ville blive skuffet hvis jeg for min menses. 

Hvad er du bekymret for hvis du håber på graviditet? Hvad siger din kæreste? 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Aishamss

Er bekymret for hvis nu jeg ikke er gravid, at der så er noget galt.. Han siger at vi nok skal finde ud af det 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Pianisten

Nu ved jeg ikke hvordan hele din livssituation tager sig ud, men rigtig mange faktorer kan spille ind på ens cyklus - også selvom du ikke er gravid. Det er helt normalt at variere i tiden det tager før du får din menstruation - f.eks. ændring af kost, motion, nyt job, stress osv. osv. Selv bekymringen for at være gravid/ikke gravid kan ændre på det Tag en test mere, og selvom den så stadig er negativ, så synes jeg ikke du skal være bekymret for hvorfor din menstruation ikke kommer lige nu og her.

Anmeld Citér

21. juni 2016

Aishamss

Tak for dit svar har jeg faktisk også læst

Anmeld Citér

21. juni 2016

Diosa85

Aishamss skriver:

Er bekymret for hvis nu jeg ikke er gravid, at der så er noget galt.. Han siger at vi nok skal finde ud af det 

Nåh på den måde. Tror ikke du skal være bange for om der er noget galt, Hvis du normalt har en stabil cyklus. 

Men gik det til søndag og har du stadig ikk fået mens eller positiv test. Så kontakt lægen og få taget blodprøve

Anmeld Citér

22. juni 2016

Aishamss

God ide mange tak 

skal til læge imorgen og tage endnu en test som sikkert også er negativ.. 

har virkelig menses smerter lige nu! 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Sedigfor

Er der noget nyt? (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.