Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften siger, har i været til kønsscanning?
Vi var selv afsted i går, d 19/6, og vi venter os en fantastisk lille dreng
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med det , jeg er 13+5 og er sat til den 21 dec. Jeg har tænkt mig at bestille en tid til kønsscanning her om en uge er så spændt på at finde ud af kønnet
Bimse12 skriver: Stort tillykke med det , jeg er 13+5 og er sat til den 21 dec. Jeg har tænkt mig at bestille en tid til kønsscanning her om en uge er så spændt på at finde ud af kønnet
Det er simpelthen så spændende!
Har du en mavefornemmelse af kønnet?
Er det din første graviditet?
Ja, min første fornemmelse var at det er en dreng, men nu er jeg på bar bund igen efter nf-scanning
Ja det er min første graviditet , skal stadig lige vende mig til alle de forandringer kroppen kommer igennem
Bimse12 skriver: Ja, min første fornemmelse var at det er en dreng, men nu er jeg på bar bund igen efter nf-scanning Ja det er min første graviditet , skal stadig lige vende mig til alle de forandringer kroppen kommer igennem
Her var mavefornemmelsen helt forkert, jeg var sikker på at vi skulle have en lille pige mere
Vi har Idag været til scanning, og Vi venter en dreng
Bimse12 skriver: Vi har Idag været til scanning, og Vi venter en dreng
Stort tillykke med ham
Jeg er Idag 18+3 jeg skal til md scanning her den 28/7. Er meget spændt for har selv en fornemmelse af der gemmer sig en lille dreng
Kjelstrup2703 skriver: Jeg er Idag 18+3 jeg skal til md scanning her den 28/7. Er meget spændt for har selv en fornemmelse af der gemmer sig en lille dreng
Spændende
Du må lige give en update når du kender kønnet
Jeg skal afsted til md her d 1/8
Nej først på torsdag kl 10 Er mega spændt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128