Os der kommer den 20okt hos bubbi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Mca<3

Bubbi skriver:

Ej øv øv

Vi kan godt finde et andet sted hvis alle ønsker dette !!

Nej søde   Det skal i da ikke ,,,,  Du bor sikkert lige i midten for alle ,,,  Det går da nok .. Jeg hopper på en anden gang ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

malou

Tanja.. skriver:

Nej søde   Det skal i da ikke ,,,,  Du bor sikkert lige i midten for alle ,,,  Det går da nok .. Jeg hopper på en anden gang ,,

piiivvvvvvvvvvvv

Anmeld

29. september 2009

Mca<3

malou skriver:

piiivvvvvvvvvvvv

Hi hi hvor er du sød   Orker bare ikke at skal sidde og være dårlig .. Bliver mere og mere dårlig for hver gang jeg er i et katte hjem   Vi må da bare mødes en dag

Anmeld

29. september 2009

malou

Tanja.. skriver:

Hi hi hvor er du sød   Orker bare ikke at skal sidde og være dårlig .. Bliver mere og mere dårlig for hver gang jeg er i et katte hjem   Vi må da bare mødes en dag

ihhh ja det vil jeg rigtig gerne.... det må vi snart finde ud af

Anmeld

29. september 2009

prettybutterfly

Jeg hedder Mona, er lige fyldt 26 år og bor i Søborg sammen med min kæreste Morten som jeg venter barn med til december. Jeg syntes det er et rigtig godt initiativ at invitere så mange mennesker hjem og jeg glæder mig rigtig meget til at mødes med jer allesammen! Syntes også det er vildt fedt at blive advaret mod dyr da jeg selv har lettere katteallergi. Er dog ikke så slemt hvis jeg bare ikke rører ved den, så det gør jeg ikke. Men sig nu endeligt hvad de forskellige skal tage med!!!

Knus og kram fra Mona 28+6

Anmeld

29. september 2009

kiroo

hej... Jeg hedder Kitt og er 26, og har en dejlig datter på 4 fra dec.04 hun bliver dog i Børnehave, Og så skulle jeg Meget gerne have en lille pige med på ca 18 dage, bliver sat i gang her d.2.okt..... og så er jeg fra Rødovre..

kitt 37+4

Anmeld

29. september 2009

grinbidderen

Hej vi vil osse meget gerne være med os selvom der er dyr da valdemar er vandt til hund og  har lige fået en killing..
Jeg er 25 år og Valdemar blir 1 år i morgen og vi er fra korsør, er oprinlig fra Hvidovre, men flyttet ned til faren til vores søn i korsør. og vi glæder os SÅ meget til at se jer alle..

Anmeld

29. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg ville rigtig gerne være kommet, jeg skal dog have lavet keglesnit den dag

Jeg er fra Hvidovre, har Luka fra 151007 og Lina fra 240309.

Rigtig god fornøjelse

Anmeld

30. september 2009

siw84

Hej jeg hedder siw jeg er 25 år og venter første barn 27 feb. sammen med kæresten igennem 8 år som jeg bor sammen med i hvidovre
glæder mig rigtig meget til at møde jer alle.

knus siw 18+4

Anmeld

9. oktober 2009

tumle81

Jeg er på en måske liste...

Jeg hedder Kathrina og er 28 år. Sammen med min mand Peter har vi Victoria på 5 ½ år, Valdemar på 2 år og en lille baby som vi bare venter på skal komme ud til os allesammen...
Bor forresten i Køge

Knus Kathrina 37+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.