EAF skriver:
Hvordan fandt I ud af de to første drengenavne?
Da vi skulle vælge vores ene, havde vi både Max Og Aslan oppe (Max var min mands første hund
, så nedlagde veto med det samme, men forsøgte at gå på kompromis med at Max måske bare kunne være en lille importeret del af navnet såsom Maximillian, men kunne virkelig ikke se det ske) jeg foreslog Aslan (grundet det var min første store kærlighed - ja rigtigt nok, løven fra Narnia
men så skulle drengebarnet jo helst komme ud med en stor mørk manke og brune øjne, som absolut ikke ville ske med to blonde forældre) og så faldt vi over Elias, som passede til vores efternavne og lød godt når vi forestillede os ham til hans første jobsamtale. "Goddag, mit navn er Elias ***********" 
Smil Elias er så flot ! Det hedder Matio til mellemnavn. Det er sådan et flot navn - begge drenge har "normale " navne til mellemnavn i tilfælde af de synes deres mor var tosset med deres lidt specielle navne Der var ingen der hed milas da hsn blev døbt det og nu er der rigtig mange der hedder det
Matio faldt vi over navne maskinen inde på en hjemmeside lige efter vi havde fået kønnet afvidd og var begge hurigt enige om at det vsr det.
sådan er det bare slet ikke denne gang
Anmeld
Citér